Apocalypse Weekend 2

50 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných

0 hodin, 3 dnů, 2011

Web: http://www.apocalypse-weekend.xf.cz

Autoři: Vooku Vadim Petrov, Linx Matěj Málek

Skupiny: —

Šílený generál se svou armádou fanaticky oddaných mužů se zabydlel v bunkru...
Stále ještě nebyla úplně úspěšně dořešena otázka, kdo vypustil onen smrtící virus...
Pořád se ještě neví, co můžeme čekat od těch podivných přihlouplých a neuvěřitelně silných tvorů...
Neustále musíme shánět munici, jídlo a vybavení v tomto nemocí zdevastovaném světě...
V našem nesnadném úkolu přežít nám jsou společníky Vědci, kteří rezignovali na opětovné získání kontroly nad Bruty a nechali je jít. Ta zvířata, i s tím jejich kultem okolo techů, nás už začínají pořádně štvát. Pořád na nás útočí, hlavně při hledání a odnášení technologií z doby před virem, které směňujeme s Vědci za jídlo, zbraně, munici a informace. Bohužel to ale vypadá, že i ti vědátoři to hrajou na obě strany, párkrát jsme je viděli při vyjednávání s Bruty (možná nakonec nejsou tak hloupí)...
V budoucnu musíme určitě přijít všem těmhle vecem na kloub, teď se ale musíme soustředit na nejdůležitější věc, musíme se dožít zítřka...

(Úryvek ze zápisků jednoho z Přeživších)

4.7

9 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Komentáře

0
DikobrazJosef Kundrát 24.03.2013

Hra byla postavena na bázi airsoftové bitky / larpu, ve které se setkávaly různé skupinky obyvatel celkem klišovitého postapo světa. Hodnotím hru po dvou letech, takže je moje hodnocení dost zkeslené časem. Nebyla to úplná tragédie, ale během akce se stalo několik věcí, které mi to zkazily a čas nic nespravil.
Začnu klady.. organizátoři nám vyšli vstříc vlastnímu nápadu na skupinu a připravili nám nějaké úkoly, které byly i docela zajímavé na rekvizity (postavení balónu a jeho vypuštění) a navazovaly na sebe. Skupinka brutů kolem Vipera vypadala taky hodně dobře a na akci jsem byl s fajn lidma. Tím asi klady končí.
Hra neměla velký spád a hodně jsem se během ní nudil. Protože jsme do začátku nedostali rozhozené vztahy mezi frakcemi, tak jsme se chovali celkem logiky a skoro vše jsme vyřešili líným tempem, mírumilovnou cestou. To by bylo super, kdyby nás to bavilo. Jenže hra tím pro naši skupinu zásadně ztratila drive. Pár konfliktů, které nás asi měly bavit, si moc nepamatuju, ale bylo jich málo (od bitvy jsem čekal rozhodně více).
Naprosto tragický byl konec hry, kdy jsme s naší skupinkou měli (mírumilovně) odletět pryč a čekali jsme na dropship na kopci. Kdyby ve hře nezačali organizátoři situaci nelogicky hrotit a nesmyslně motivovat lidi do toho, ať nás jdou zabít, hra by skončila stejně, jako průběh hry - bezkonfliktně. Organizátor mi situaci vysvětlil "hele potřebujeme epickou závěrečku, tak si zafajtěte". A bez jakékoliv logické vazby na předchozí situaci nás šla většina hráčů zabít. Last stand by mě bavil kdyby měl logický smysl, nebyl to zoufalý pokus o zabavení hráčů na úkor našeho konce a bylo to alespoň trochu vyvážené.