Arnor 2014

40 hráčů, mužů, žen, obojetných

hodin , 4 dnů , 2014

Web: http://arnorlarp.ic.cz/index.html

Autoři:

Skupiny: —

Toto je úvodní příběh k sedmému ročníku larpu Arnor. Jak už jste jistě zaznamenali, bude se příběh odehrávat v Druhém věku. Proto se nelekněte, že někde narazíte na nic neříkající jména. Přece jen jsme se posunuli zhruba o 3000 zpátky. Vše potřebné o tvorbě postavy se dozvíte na stránce "Chci jet". Asi nejlepší postup je poslat Linkal hrubou představu, co chcete hrát (frakce, základní zaměření postavy, základní zaměření hráče) a po obdržení připomínek vyplnit přihlášku (rovněž v sekci "Chci jet"). Prosíme, abyste zbytečně neprodlévali. Počty hráčů jsou v jednotlivých frakcích omezeny a pokud nezačnete řešit svou postavu brzy, může se vám stát, že již ve vámi vybrané frakci nebude místo. Navíc, kdo z pozvaných hráčů nebude mít do 20. května alespoň předběžně schválenou postavu, ten se vystavuje riziku, že jeho místo obsadíme jiným hráčem.

7.2

5 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
LesziLeszi 18.05.2015

Největší devizou hry je její zasazení do světa J.R.R. Tolkiena. Svět hry je díky tomu zajímavý, není plochý (jako mnoho jednoúčelově vymýšlených světů pro klasické fantasy hry), má svou historii, na kterou se dá navázat a mnoho témat k rozvíjení. Nabízí prostor pro jednoduché postavy i pro velice komplikované role extrémně náročné na schopnosti hráčů.

Organizátoři ročníku 2014 byli v organizování her, pokud vím, začátečníci a někteří myslím ani moc nejezdili na jiné hry, než je Arnor, před tím, než jej začali organizovat. Akce má tedy své mouchy a myslím, že větší velkorysost a rozlet by při pořádání akce v Tolkienově až mytologickém světě byly jistě ku prospěchu. A to jak u pořadatelů, tak u hráčů. (Tolkienův svět funguje principiálně jinak, než ten skutečný, a mnoho jeho obyvatel má mentalitu dosti cizí člověku 21. století. To je však jeden z důvodů, proč jsou pro mnoho čtenářů jeho knihy tak zajímavé - a proč může být hra v takovém světě výjimečným a nevšedním zážitkem. Což se nedařilo dodržovat vždy, ale dařilo se tomu blížit natolik, aby to bylo zábavné a stálo to za to.) Dá se ale říci, že v momentech, kdy se nedá hrát výtečně s organizátory, se dá zahrát si slušně organizátorům navzdory.

Arnor 2014 nebyl špičková akce, ale je to akce s potenciálem. A her zasazených do světa J.R.R. Tolkiena mnoho není. (Až na jednorázové Příběhy Středozemě, příslib Příběhů Brethilu a velice dávné nebo soukromé akce vlastně žádná.) Myslím, že pro člověka, který má tento styl světa a příběhů rád, stojí za to se s organizátory domluvit, smířit se s drobnými nedostatky a hru si zahrát.

Není to nijak extrémně náročná akce, ani extrémně výjmečný hráčský zážitek, ale je to docela pohodová hra, která občas nabídne prostor pro velice pěkné scény a opravdu "tolkienovské" příběhy. Pokud bych měl hru doporučit nikoli jednotlivci, ale (i velice malé) skupině hráčů, kteří si budou jisti, že si sami pro sebe vytvoří tu správnou atmosféru a styl, byl bych mnohém méně opatrný.