Arthas 2006
35 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných
0 hodin , 3 dnů , 2006
Autoři: Mort Michal Vilím, Ryťa Ladislav Rytíř, Nerion Ondřej Janovský, Zip Petr Hájek
Skupiny: —
Třetí ročník outdoorového sandboxového fantasy larpu ze světa Arthasu. Na účast zřejmě nejpočetnější ročník. Zatímco téma vztahu domorodci-kolonisté již bylo překonáno, objevilo se nové, byť podobné: tlupa polozvířecích Grúú, se kterými také nebylo snadné vyjít (ani dorozumět). Zároveň došlo na řešení problémů s následky mutagenních alchymistických pokusů. Zatím velmi nenápadně začala být organizátory odhalována druhá rovina settingu, postavená na skutečnosti, že Arthas je jen jedna z necivilizovaných planet rozsáhlého vesmíru a to, co vypadá jako magie, může být jen věda a technika mnohem vyspělejší civilizace.
7 celkem
Vaše hodnocení je: 0
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Události
Larpy autorů
- Arthas 2008 (2008)
- Arthas 2004 (2004)
- Arthas 2010 - Dovolená na Caradanském Ráji (2010)
- Arthas: Imperiální intermezzo (2007)
- Ishad 2002: V zemi jednoho pána (2002)
- Ishad 2001: Rozvrácená země (2001)
- Ishad 2003: Poslední boj (2003)
- Ishad 2000: Příchod draka (2000)
- Ishad 1999: Úsvit temnoty (1999)
- Ishad 1998: Dobrodružství v Zemi poslední naděje (1998)
- Na konci duhy (2012)
- Mrzácké války 3 - Ztracený konvoj (2018)
- Lakárie 3 (2000)
- Lakárie 6 (2003)
- Lakárie 2 (1999)
- Hvelgerm 2006 (2006)
- Lakárie 7 (2004)
- Florie - přístav Ostrie [2006] (2006)
- Florie - přístav Ostrie [2007] (2007)
- Hvelgerm 2005 (2005)
- Arthas 2009 - Nový začátek (2009)
- Tunguska (2018)
- Arthas 2007 (2007)
- Osada 12 (2011)
- Arthas 2005 (2005)
- Arthas 2006 (2006)
- Mrzácké války - Dobývání Jericha (2016)
- Mrzácké války 2 - Bitva o Benešov (2017)
- Rošáda [2019] (2019)
- Obora 2P915 (2012)
- Lakárie 4 (2001)
- Rošáda MMXX (2020)
- Lakárie 5 (2002)
A bylo to tak a bylo to dobré a byl tam dobrý hermelín a byly tam zaklínači a mutanti a písečný červy a mlácení mutantů a cédéčko a hodně pozitivní organizátorský přístup, který skvěle zkombinoval síly sandboxu a připravování scén a celých linií pro jednoho konkrétního hráče.