Asterion 6: Poslední rozcestí

Pouštní elfové se velmi nečekaně rozhodli zpřístupnit velké naleziště vzácné olejovité hmoty, kterou nazývají "dhangha". Ve Čtyřech královstvích je známa jako černý oheň a představuje surovinu velmi důležitou v oblasti průmyslu, alchymie i magie. Doposud se do lidských království dostávala jen ve velmi nepatrných dávkách, protože jediným známým nalezištěm jsou právě Rychlé duny a elfové s ní obchodují jen velmi málo. Těžit z tohoto naleziště znamená obchodní revoluci, jaká tu ještě nebyla. Elfové svolali do Posledního hostince obchodní konferenci, na níž se bude rozhodovat o tom, kdo a za jakých podmínek bude moct dhanghu těžit. K rokování se zde sejdou zástupci největších lidských obchodních organizací a gild. Počítá se, že vyjednávání bude velmi tvrdé, nicméně plné kompromisů a ústupků a zřejmě na dlouhou dobu změní obchodní mapu Tary.

7.0

1 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
ČikiPetr Kuběnský 09.11.2013

Poslední larp z prostředí Asterionu byl specifický v několika ohledech. Poprvé se hrál real-time, poprvé byly postavy prakticky plně naskriptované a hra byla omezená na určitý počet lidí. Hlavní zápletka se točila okolo obchodu s dhanghou mezi pouštními elfy a obchodnickými gildami a mezitím probíhalo několik dalších menších zápletek. Prostředí na hradě v Boskovicích bylo asi nejlépe zařízené a celkově to byla pěkná tečka po roční pauze za předchozími ročníky. Bylo celkem hezky vidět, jak se na výsledku podílela relativně intenzivní příprava (nejlepší porady ever) a taky jak se do toho promítly čerstvě nabyté zkušenosti s komorními larpy. [nehodnotím]