Fraška 685 ABC

80 hráčů, mužů, žen, obojetných

hodin , 8 dnů , 2004

Velkým hráčem rozhodujícím o dalším osudu císařství se stal tajemný mág Nicholas, ten ale hledal své zčásti ztracené schopnosti. Do toho se druidové pokoušeli vyřešit problém s Lavonií a drávidy, kteří dobré stromy drávili, a zároveň jak nebýt popraveni za skrývání královských korunovačních klenotů před císařem, což vyřešili exodem. A aby toho nebylo málo, k Cimburku se dovalil obrovský válečný stroj. A aby toho bylo ještě víc, tak se po hradě potloukala prapodivná individua z Ligy Výjimečně Tupých Nevolníků. Hra též ukázala hráčům mnohé z biologie jednorožců, když zjistili, že samice jednorožce se ozývají vysokým "uni", zatímco býci hlubokým "korn".

8.3

6 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
FjertilFrantišek Špoutil 20.05.2014

Fraška, kde jsme ukázali, že druidé jsou údernou a organizačně schopnou jednoutkou, nemohla být špatná... a taky nebyla. Od Pobliova naznačení, že by mne mohlo bolet, když se nenajdou korunovační klenoty, než všichni druidé s ranečky šlapali k hranicím, uplynulo ani ne 15 minut. Pohled na protažené xichty dvora byly pak nezapomenutelné. A Hopsajdě patří nehynoucí sláva za vymyšlení konceptu LVTN. 10/10

"Ne to je mateřské znamýnko po otci!"

0
ZappoPetr Špiřík 12.05.2014

Hra, ve které jsem opravdu hlavní figurou prostě nemůže být špatná. A taky nebyla. Magie, přátelství, zrada, plížení, pašování, chytračení, intriky, vraždy. Bylo tam všechno a bylo to boží. 10/10