Heart's Blood

8 hráčů, 6 mužů, 2 žen, 0 obojetných

4 hodin , 0 dnů , 2012

Autoři: Nathan Nathan Hook

Skupiny: —

The scenario explores agency – in the sense of free will – against a narrative that begins fixed and linear and becomes open and free as the characters struggle against the will of Dracula. The scenario uses a wide range of meta-techniques, including monologes. Typical play time is 4 hours.

5.6

8 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
BaldaJakub Balhar 13.01.2014

Hru jsem hrál dvakrát. Běhy jsem hrál v odlišných rolích a i vyznění obou běhů pro mě bylo velmi odlišné. 

Hra vypráví příběh hraběte Drakuly, zpočátku pevně naskriptovaně, později volněji a volněji. U obou běhů jsme pro hru neměli takřka žádné rekvizity a všechny rekvizity jsou tedy jen v hlavách hráčů. 

První běh poněkud utrpěl z mého pohledu tím, že byl Van Helsing pojatý jako komická postava. Výsledek byl zábavný, ale komický a dramatický potenciál příběhu tím místy trošku trpěl. 

V druhém běhu coby hráč Draculy jsem si hru užil a přišla mi dramatická dostatečně.  Co bych však vytkl v obou případech je poněkud zmatený a nepříliš gradující konec. Nepodařilo se nám ani jedné skupině vytvořit zajímavý konec, který by stál za to. 

Doporučil bych hru lidem, kteří mají rádi sandboxy a freeformy, ve kterých mají takřka naprostou vládu nad obsahem. 

0
ŠedýMartin Honek 18.11.2013

The game uses a wide range of various metagame mechanics - monologues, blindfolding, unscripted plot twist, etc. I was expecting some confusion over them, but luckily each scene may contain only one of two metas, so the game actually plays quite smoothly.

As the game proceeds, the script is less and less precise. This gives players of Dracula and Van Helsing a lot of responsibility for the game. I believe that experienced players playing these main characters can build a deep, dramatic experience for others. However, this was not the case of our run.

---

Hra obsahuje spoustu drobných metaherních mechanik (monology, zavázané oči, neskriptované scény) - až jsem se bál, že se v tom ztratíme. V každé scéně se ale může objevit jen omezená podmnožina, takže se to hraje docela plynule.

Zezačátku jsou scény přesně dané a postupně hráči získávají víc a víc volnosti. To přenáší zodpovědnost za hru od organizátorů na hráče Draculy a Van Helsinga. Pokud se do těch rolí dostanou zkušení hráči, kteří vybudují atmosféru napětí, má hra dost potenciál. Škoda, že to nebyl náš případ.