In Time

30 hráčů, mužů, žen, obojetných

8 hodin , dnů , 2013

Web: http://www.crex.eu/zazitky/in-time

Autoři: Crex Crex tým

Skupiny: —

"Ti všichni stáli nad propastí času a slyšeli tichým šeptem: "skoč" mlčky naslouchali tomu hlasu a báli se skočit a neví proč…" Silné osudy, přátelství, láska, ideály, touha po moci, pomsta. Svět, jak ho známe, se možná již brzy změní. Pro některé to může být hrozbou, pro jiné nadějí. Kolik času ještě zbývá? Bylo jen otázkou času, než byla lidská genetika upravena natolik, aby se člověk stal nesmrtelným. Sorvin Corporation se díky tomuto výzkumu stala jednou z nejmocnějších a nejbohatších společností světa. Lidé přestali stárnout, ale přesto umírají a jen malá hrstka má tu výsadu žít stovky let. Každému byl vyměřen čas. A jakmile vyprší, přijde okamžitá smrt. Jednotka času se stala určujícím a jediným pilířem společnosti. Všechno se začalo přepočítávat na čas. Je to spravedlivý systém? Proč někde žijí lidé, kteří denně zápasí s nedostatkem času, a jinde ti, kteří mají nashromážděno na tisíce let dopředu? Larp se odehrává v městě Timetown. Leží na hranici časových zón, tudíž se zde setkávají všechny společenské vrstvy. Nachází se zde pobočka Sorvin Corporation a také jedna z největších továren vyrábějící časové nosiče. Chudinská čtvrť na periferii města je místem černého obchodu a spodiny společnosti. Špinavá obydlí, spěch a obrovské monstrum kouřící továrny. Timetown je však také jedním z posledních míst, kde je ještě zachována příroda, jak jsme ji znali z dřívějších dob a proto je bohatými lidmi z různých časových zón vyhledávaným rekreačním místem. Proto si zde boháči vystavěli luxusní hotel, který se mnohým jeví jako nemístná provokace.

Sci-fi larp pro 33 osob, který je rozprostřen do dvou hracích dnů (pátek večer až sobota dopoledne). Prožijete příběhy rozmanitých charakterů na pozadí světa budoucnosti, který je v mnohém podobný tomu našemu. Je plný nástrah, intrik, mocenských bojů, plný bolesti a zloby, ale také lásky, přátelství, vznešených ideálů, svět plný tajemství.

6.9

21 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
MartinMartin Jurek 17.11.2014

Když jsem se přihlašoval, tak jsem se ani nedíval, kde to je, s optimismem, že z Prahy je všechno celkem blízko. Týden před hrou jsem se podíval, kde se to hraje, a objevil, že tam pojedu přes sedm hodin. A nelitoval jsem :) V roli asociálního ajťáka jsem byl příběhovně na roztrhání, a přesto byl svět tak velký, že spousta dějových linek mě úplně minula. Ve hře jsem snad nepotkal žádná hluchá místa, nové informace a podněty proudily naprosto precizně a nutily k dalšímu odhalování příběhu. Jediné, co mi přišlo trochu zvláštní, byl později dostatek času i pro chudé vrstvy, ale možná se mi to jen zdálo :) Larp, co se hrál prakticky sám, 10/10.

0
DikobrazJosef Kundrát 22.04.2014

In Time jsem si moc užil, hrál jsem za strážce času. Stačí mi detektivní zápletka a jsem většinou spokojený. Hru hodnotím v kontextu celého víkendu, který probíhal na krásné chatě v přírodě a se super lidma. Herní skupiny fungovaly jak měly a odlišovaly se, postavy byly napsané dobře a některé zápletky byly nápadité. Samotná detektivní linka mi přišla dost omezovaná na komunikaci s ostatními a jejich ochotu sdělovat informace (nedostatek materiálních důkazů) a chyběl mechanismus výslechů nebo nějaké inovativní práce s informacemi. Taktéž zamrzí nedostatečně využitý pocenciál fungování samotného času, alespoň u většiny případů, které jsem viděl, šlo o tradiční koncept herních peněz, který fungoval u různých postav různě dobře (špatně). Celkově jsem se dobře bavil a potěšily mě některé skvěle ztvárněné postavy, třeba zlaté mládeže.

0
LischaiPavel Gotthard 13.04.2014

In Time je, jak jsem pochopil, v podstatě prvotina Crexu ve víkendovém larpu - a na prvotinu to pro mě byla zcela v cajku hra. Postavy jsou rozvrstveny do několika herních skupin, každá má osobní cíle, skupinové cíle a to celé je stmeleno celkovou linkou - což je sice klasický, ale v tomhle případě funkčně použitý design. Trochu škoda je, že se nápaditěji nepracuje s mechanikou kupování času a že je hra v závěru docela svázaná, i když se celou dobu tváří, že hráči mohou mít na její výsledek nějaký vliv. Nové mechaniky se neobjevly žádné, postavy se kterými jsem se setkal byly klasicky pojaté, neinovativní - ale celé to bylo funkční. Takže dobře strávených 5/10. (hodnotím po druhém běhu)

0
DikéKateřina Eva Andrysová 20.11.2013

In Time... Bylo to... Skvělé. Má postava zrovna měla bohužel několik chyb, způsobených hráči, kteří na poslední chvíli odřekli účast, navíc se mi do ní nepodařilo úplně vžít-jinak bych dala plné hodnocení. Takhle je to "jen" 9/10, protože tento zážitek opravdu stál za to :)

Edit po druhém zahrání:

Wow, bomba. Hrála jsem tentokrát prostitutku s dost silným příběhem a dvěma úžasnými vztahy, které by nejspíš ani zdaleka nebyly tak skvělé, nebýt mých brilantních spoluhráčů (Wallas a Jestřábec). Do toho osoba, kterou jsme všichni hromadně nenáviděli (Marcus) a všichni doufali, že brzy zemře. Sorvin Corporation v našem podání byla luxusní, těm lidem to prostě sedlo, strážci času vypadali v těch dlouhých kabátech prostě k sežrání (dokonce i ženy! :D ) a obecně se to fakt povedlo, o dost více, než první běh.

0
RoslavJaroslav Voves 20.11.2013

Zlákán larpem ze světa mého oblíbeného filmu jsem se rozhodl jej absolvovat, přestože se odehrával až v samém severovýchodním cípu republiky (Tyra).
Neuměl jsem si představit, jak bude realizováno odpočítávání času a osobní časovače. A byla to dobrá mechanika. Každý měl několik různobarevných sponek, každá barva představovala jinou časovou jednotku, od deseti minut do sta let. Každou půlhodinu zahoukala siréna a každý odhodil 30 minut. Když mu již nic nezbylo, zemřel. Nebylo to tedy na sekundy jako ve filmu, ale fungovalo to skvěle; to smrtelné napětí v tom bylo.
Rozvrstvená společnost, vedení Sorvin Corporation, Strážci času.
Zajímavé osobní linky, dobře provázané postavy, i přes vrstvy.
Obchůdky, obchody, intriky a podvody, závist a nenávist. A taky láska.
Především gamistický larp, ale s množství dramatických prvků, s emocemi plných osobních příběhů.
Orgové fungující jako CP se nenechali zaskočit ani mým zcela neočekávaným přáním se rozvést a bez problémů zorganizovali rozvodový soud. A tak jsem dostal i své oblíbené slzičky. ;-)
Má rozhádaná rodina mě trvale udržovala ve vysokých obrátkách. Strážci času předvedli m.j, i působivou časovou popravu. Narazil jsem na pradávná tajemství i vysoce aktuální nebezpečí revoluce. Snobští boháči i živelná chudina; neustále přeplněný nevěstinec, kde kouzelné prostitutky vedle svých služeb poskytovaly i tajné informace. Napínavý Časový závod.
Hře bych vytknul jen to, že nebyl dovyřešen důsledek toho, že chudých bylo oproti filmu velmi málo a na případné malé charitě se tak vezli skoro všichni. Ale zase z hráčského hlediska to bylo možná dobře, protože mrtvá postava = nehrající hráč.
Autorům, organizátorům i spoluhráčům děkuji za výborné zážitky. Chudině se omlouvám za časté propouštění z práce a za pravidelné zvyšování nájmů - ale kapitál se přece musí centralizovat! ( 8/10 )

0
ArtemisJulie Melicharová 19.11.2013

In time se mi vážně líbilo. I když to byl larp, který se dal "vyhrát" moc jsme si ho užila. Celkem snadno jsem vžila do své postavy a do atmosféry celého In time světa. Myslím, že rozdělení vrstev fungovalo hezky, i když mohlo být asi ještě trochu vyhrocenější. Mohlo být také více informací předem, ale zvládli jsme to i bez toho. Líbil se mi systém odečítání času a interakce s ostatními postavami (zejména ostatními z bohaté vrstvy). Děkuju zejména mému synovi, který byl vážně báječný :-)