Křest ohněm 2008

50 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 50 obojetných

0 hodin , 3 dnů , 2008

Web: http://krestohnem.ic.cz/

"Nechť se Uroboros zakousne do svého ocasu!
Nechť roztají ledy, aby moře mohlo opět zamrznout!
Nechť slunce zajde aby opět ukázalo své paprsky!
Nechť je to staré zapomenuto aby mohlo být nové objeveno!
Nechť něco skončí aby mohlo začít něco jiného!
Ess'tuath esse! Tak se staniž!"
Avallac´hova formule, která otevřela a navždy uzavřela poslední Ard Gareth, bránu světů

Poslední Křest ohněm, který navázal na události předchozího a sledoval osudy těch, kteří prošli bránou do jiného světa. Se světem A. Sapkowského už měla hra společného mnohem méně. Ve skutečnosti šlo o survival postapo v našem reálném světě. Odkrývání toho, co se zde stalo (nalézání množství relikvií tohoto světa od kazeťáku po kanady) vyvrcholilo nalezením komplexu krytů s tlačítky, která bylo nutné pravidelně mačkat (inspirace je zřejmá). Co se stalo, když jednou zmáčknuto nebylo, lidé pochopili v závěru, který znamenal panický úprk zdecimovaných členů osady Naděje před po zuby ozbrojenou vraždící jednotkou světové společnosti. Jen málo jich podařilo uprchnout znovuotevřenou branou do jiného světa, čímž definitivně skončila akce s názvem Křest ohněm.

7.5

6 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
ZakOndřej Staněk 21.03.2013

Hrál jsem tam tehdy CP, ale celkem jsem si to užil. Bavilo mě objevování postapo světa ve středověkých reáliích a pěkný dramatický závěr.

0
ErriksonMilan Tomeš 11.03.2013

Hrál jsem vlastně celou ságu uvedeného autora a proto mohu říci, že toto bylo velice důstojné uzavřené celého příběhu. Autoři se nesnažili vyždímat téma Sapkowského světa do posledního mililitru krve a přišli s tvůrčí invencí, která hráčům dala zažít bezútěšnost přežívání ze dne na den i naději. Dobré řemeslné zpracování hry, ať se jedná o konstrukci příběhu, tvorbu a sociální vztahy postav, až po výbornou komunitu hráčů,  vtipné situace i hrátky počasí daly zapsat do mé paměti hře, na kterou se nezapomíná.