Matrix
40 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 40 obojetných
0 hodin , 5 dnů , 2008
Autoři: Newman Jan Novák, Darien Kristýna Obrdlíková
Skupiny: —
Městský larp v Pardubicích čerpající ze světa představeného ve filmové trilogii. Je plný adrenalinových scén, soubojů, útěků, telefonních budek a tmavých obleků. Nechyběly přepady, záchrana lidí z Matrixu, války programů a úskoky Architekta.
Ocitáme se v době mezi prvním a druhým dílem, ale nikoli s hlavními hrdiny trilogie. Svým způsobem lov všech na všechny, zároveň potenciál pro rozvíjení nejrůznějších soukromých příběhů. Zapojili jsme řadu mechanik jako využití moderních technologií, šifer a dynamických lokací, vyzkoušeli jsme si také delší hru, ve které neexistují peníze v klasickém smyslu.
Ocitáme se v době mezi prvním a druhým dílem, ale nikoli s hlavními hrdiny trilogie. Svým způsobem lov všech na všechny, zároveň potenciál pro rozvíjení nejrůznějších soukromých příběhů. Zapojili jsme řadu mechanik jako využití moderních technologií, šifer a dynamických lokací, vyzkoušeli jsme si také delší hru, ve které neexistují peníze v klasickém smyslu.
–
4 celkem
Vaše hodnocení je: 0
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Události
Larpy autorů
- Warhammer 2008 (2008)
- smazat (2018)
- Warhammer 2010 (2010)
- Warhammer 2009 (2009)
- Příběhy divokých planet 2018 (Firefly) (2018)
- Hlídky Pardubice (2011)
- Matrix (2008)
- Tunguska (2018)
- Keltika (2016)
- Příběhy Vikingů (2019)
- Příběhy ze světa zaklínače (2015)
- Ardavské údolí 1462 (2010)
- Příběhy Středozemě (2014)
- Střepy Abeiru (2011)
- Střepy Abeiru: Stezky padlých (2015)
- Legenda o Blackhill (2019)
- Matrix II (2010)
- Ozvěny Nirnaeth (2019)
- Příběhy ledu a ohně (2016)
- Příběhy Averlandu (2017)
- Střepy Abeiru: Krkavčí citadela (2013)
Hra tak nějak zapadala do koloritu her "obvyklých v daném místě a čase", zejména rozvleklost hry, kdy se prostě po pár dnech už nic extra neděje, nebo děje, ale vy u toho nejste, což však bylo vyváženo mnoha epickými scénami, které prostě "musíte mít".
Nikdy nezapomenu, když jsem jako pedagog vyšel ze třídy plné studentů, přede dveřmi stáli dva agenti oblečení v černobílých unifikovaných kvádrech a chladně prohlásili. "Pane Erriksone, půjdete s námi" a pak mi ve výtahu dali ultimátum.
Hra sloužila rozhodně jako odrazový můstek pro druhý díl, který byl prostě výborný, viz. http://www.larpovadatabaze.cz/hra.jsp?id=242