Mindbox

5 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 5 obojetných

3 hodin , 0 dnů , 2010

Autoři: Zak Ondřej Staněk, Kop Jakub Hampl

Skupiny: —

Už jste se někdy probudili a nevěděli, co je skutečnost a co sen? A co kdybyste se nemohli probudit? Poznali byste, co je sen? A co vaše já? Jak poznáte hranici, co jste ještě vy a kde začíná už někdo jiný? Co všechno se musí změnit? Ptáte se někdy jako my? Chcete se na vlastní kůži dozvědět víc? Pak přijďte na tento komorní larp pro pět hráčů.

Hra pracuje se ztrátou paměti a přivádí hráče do děsivé akční atmosféry (podobné např. filmu Kostka) se řešením šílených hádanek. Vše se odehrává v tmavém sklepním vězení, kde jediná věc nedává nikomu žádný smysl. Přibývají jen další vzpomínky nutné ke složení hádanky a smrtící pasti zabíjí další členy skupinky. Podaří se někomu dostat ven, než vyprší limit?

Hra už se nebude uvádět.

5.8

5 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
DrirrFilip Appl 23.04.2013

A mně se to líbilo. Mám moc rád hry s nějakým experimentem, s nějakým neotřelým přístupem. A to Mindbox určitě byl. Byť jako logická hádanka jde úplně mimo mě, vynahradil jsem si to svým podrazáctvím, který jsem v závěru praktikoval :-D Jinak skládání postavy se mi líbilo a trochu jsem to použil následně  (reklama) ve své hře Memento mori (/reklama). Hra je gamisticko-atmosférická a to skoro čistokrevně. Nejde moc o prožitek, ale adrenalinu v ní bylo, co si pamatuju, docela dost. Takže to vůbec nevidím špatně. 6,5/10

0
KopJakub Hampl 12.01.2013

@LV V téhle hře jsme se snažili propojit atmosféru strachu a vnést do hry některé tradiční gamistické prvky (někteří vnímají gamistické jako sprosté slovo, ale mně to přijde jako často důležitá designová dimenze). Jak píše Ciri, tohle se moc nepovedlo.

V podobném duchu je napsaná Vražda v sídle Lancasterů, která dořešila mnoho problémů, které v Mindboxu byly. Mindbox navíc řešil jako svojí hlavní "filosofickou" otázku ztrátu identity, což se ukazuje jako téma v larpu obtížně ztvárnitelné.

0
CiriTereza Staňková 10.01.2013

Kombinace atmosféry strachu a řešení logické hádanky. Pro mě velmi neobvyklé spojení. Hrála jsem betatest na opravdu hnusném místě (přesně tak hnusném, jak to larp vyžadoval), což hodně přispělo k atmosféře. I přesto ve hře (možná jen pro mě) převážila logická část. To je trochu paradoxní, protože já gamistické prvky nevyhledávám. Proto subjektivně Mindbox nehodnotím příliš vysoko, i když myslím, že má potenciál jiné hráče zaujmout.

0
LVViktor Zemene 08.01.2013

proc uz se nebude uvadet?