Pandora IX
12 hráčů, 7 mužů, 3 žen, 2 obojetných
4 hodin , 0 dnů , 2007
Autoři: Permon Permon, Izmi Lukáš Veselý, Vikki Jakub Straka, Crowax Jindřich Stejskal
Skupiny: Veselý Kopeček
Zvenku rytmické kovové otřesy těžkých zařízení, chladné ostré světlo vrhající na stěnu dlouhé stíny, nerozeznatelná ozvěna. Uvnitř nazelenalé displeje, blikající zářivky, hučení ventilace, chlad, nedůvěra. A všude kolem – smrtelná pustina.
Psychologické drama z budoucnosti, kdy plavba vesmírem není žádnou zvláštní událostí. Cestující kosmické lodi se ale ocitnou na místě, které nikdo z nich na své cestě nepředpokládal. Zachránit holý život nebo využít ostatní k původnímu záměru, utajit svoji vlastní minulost nebo odhalit chybějící kousky posledních událostí – to jsou otázky, které si budou klást. Na jejich řešení ovšem zdaleka nemají mnoho času.
Imerzivní (prožitkový) a explorativní larp zaměřený na řešení vnitřních i skupinových rozporů postav v neobvyklé situaci. Využívá jen jednoduché herní mechanizmy (tzv. free form). Od hráčů vyžaduje vyšší míru schopnosti divadelně improvizovat a jistou psychickou odolnost. Je určen pro hráče, kteří se nepovažují za začátečníky – zkušenost s intenzivním, rolově zaměřeným larpem je podmínkou.
3 celkem
Vaše hodnocení je: 0
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Události
Larpy autorů
- Fraška 689 ABC (2005)
- Fraška: Popelníková konference 690 ABC (2005)
- Sny o Jinde (2008)
- Return of The Succubus Club (2005)
- Fire at Midnight (2004)
- Para Bellum (2014)
- Fraška: Sněm 682 ABC (2003)
- Fraška: Sněm 686 ABC (2004)
- Zimní Fraška 687 ABC (2005)
- Překvapivý podezřelý (2005)
- Pandora IX (2007)
- Para Bellum (2014)
- Zimní Fraška 683 ABC (2004)
- Fraška 693 ABC (2006)
- Kinygito (2010)
- PreMatrix (2009)
- Nejdelší zpoždění (2018)
- Perunův pád (2011)
- Piráti (2008)
- Equilibrium (2016)
- Zimní Fraška 691 ABC (2006)
- Fraška 685 ABC (2004)
Pandora na LD!
Jel jsem tehdy na druhý Larpovíkend hlavně kvůli ní. Hra mě tehdy asi trochu zkamala (i když za to spíš mohlo asi to, že jsem před ní hrál kořist, která mě hodně příjemně přkvapila). Teď zpětně si ale z ní vzpomínám do spoustu detailů, ať už je to uvěřitelný prostředí, technika (ventilace dos tanu, komunikace počítačem, "skafandry") nebo prostě jen cool sci-fi téma se zblázněnou AI.
Tehdy po hře bych tomu dal tak třeba 7, teď, s trochou nostalgie dávám 8/10.