Písek by Night 3,5: Samuel

Příběh: Děj navazoval na předchozí ročníky a to i přes to, že na posledním se nedokázali vypořádat s hrabětem de Ferculi. Hrabě tedy pouze "vyčistil" město od všech Rodných, kteří včas neutekli. Obě frakce utrpěli takové ztráty, že hlavní náplní tohoto ročníku byla nová stavba hierarchie. Zatímco v Camarille Princ včas utekla a tudíž přežila bez úhony, Sabbatská Arcibiskupka padla. Camarilla ovšem měla téměř úplně zničený Primogenát a stejně tak nepřežil Šerif a další. Tyto pozice tedy byly cílem hráčů v této frakci. Sabbat, který ve městě doposud fungoval trochu volněji, byl postaven před nově příchozího Arcibiskupa, která se rozhodl vzít věci pevně do svých rukou. Sabbatští jej nenáviděli a v průběhu hry spojily své síly na jeho odstranění.
Další stránka hry byla v nutnosti řešit démona ve městě, který ovládl malého chlapce. Stopy, které po sobě zanechával, narušovali Maškarádu a upozorňovaly na něco neobvyklého ve městě. Skupina hráčů se pokusila nalézt původce těchto stop a zničit jej. Tato detektivně laděná příběhová linie se bohužel ve hře nestihla ukončit.
Dále se ve hře opět, i když jen náznakem) objevil fragment knihy Nod (který byl ve městě již od Serpentis). Tento artefakt byl v držení Sabbatské Arcibiskupky, která byla v tuto chvíli po smrti. Byl ukryt ve skryté schránce, která bude jejím strážcem otevřena pokud se po nějaký čas nenahlásí a bude poslána na bezpečné místo někam jinam. Fragment se tak pouze v průběhu hry přesunul přes město a hráči jej mohli zachytit. Celá tato scéna byla realizována asi 15 CP, z nichž každé mělo obálku. V průběhu asi půl hodiny pak tyto osoby chodily po městě a předávali si obálky, ale jen v jedné z nich byl fragment knihy Nod. Hráči se nejprve pokusili jej vystopovat, ale množství lidí je zmátlo natolik, že se jim to nepovedlo. Následně se rozhodli pro čistku a chytali všechny s obálkami, přesto jim ta správná proklouzla mezi prsty. Fragment tedy zachycen nebyl.


Podoba akce: Pravidlový systém tohoto ročníky byl opět podobný předchozím. Jednotlivá CP byla koncipována jako samostatná a hráči, kteří je ztvárňovali se tak ptali organizátorů poměrně málo. Celá hra byla připravena metodou podrobné přípravy stavu na začátku hry a impulzů, které do hry mají vstupovat a od spuštění hry běžela téměř samovolně a bez výraznějších zásahů a změn. Část herní moci se přesunula do rukou hráčů. Na hře bylo minimum hráčů zaměřených na boj, takže se hra ve velké míře přesunula k roleplayingu, pletichaření a boji o moc.

1 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1