Písek by Night 4

Příběh: Akce byla rozšířena z čistě upírské hry i o další bytosti z World of Darkness. Děj byl opět navazující (alespoň v některých aspektech). Ve hře se pohybovala skupina mágů, lovci, upíři a smečka vlkodlačích štěňat.
Štěňata měla vlastní dějovou linii točící se okolo shánění jakéhosi svazku popisujícího Apokalypsu. Jednalo se pochopitelně opět o fragment knihy Nod z předchozích ročníků (již v těch to byla Kniha tajemství vyprávějící o Gehenně) a když ji vlkodlaci našli, zhodnotili, že je pro ně bezcenná a zahodili ji.
Mágové zde byly postaveni proti jinému mágovy, který se pokoušel shodit clonu mezi světy (Gauntlet), což by pravděpodobně znamenalo zánik světa, jak jej známe.
Rodní se zabývali především opět otázkami jejich společenství a hierarchie s menšími dějovými linkami, zaměřenými na konkrétní hráče a skupiny. Významné akce dosáhl Sabbat, kterému se nakonec podařilo chytit Prince, zakolíkovat ji a jednoho ze svých přemodelovat na jeho podoby a nasadit do pozice Prince. Sabbat tedy na této hře v podstatě získal plnou kontrolu nad městem. Kontrolu nad Sabbatem navíc získala smečka, která přišla v předchozím ročníku společně s Arcibiskupem a po celou dobu stála při něm.
Hra lovců měla částečně detektivní charakter, protože jejich hlavním cílem bylo sledovat Rodné do jejich domovů, aby je mohli přes den zabít vytažením na slunce.

Podoba akce: Pravidla hry byla postavena na stejných principech, jako na předchozích ročnících. Směrování hry mohli organizátoři při vší dobré vůli alespoň trochu ovlivňovat, ale velká moc byla v rukou hráčů a ti se toho rozhodně nebáli. Maškaráda se tedy dodržovala jen z části a hra byla poznamenaná několika scénami jak z akčních filmů. Hráči si ovšem benevolentnost organizátorů většinou libovali.
Hráči byly samostatní, zmenšil se výrazně počet fyzických konfliktů a hra se posunula k roleplayingu. O dění ve hře byli organizátoři informováni prostřednictvím reportů, které byly zavedeny a které odevzdávali každý den hráči vždy po skupinách. Tyto reporty pak byly hodnoceny body, které mohli hráči využít ke zdokonalování postav. V této koncepci hry byly reporty spíše zátěží (velké množství textu), ale zároveň jediným způsobem, jak si udržet přehled o dění ve hře. Osvědčilo se využití pomocného organizátora pro vlkodlaky (Petr Mrázek - Frostdemon) a přineslo nám to zjištění, že pomocní organizátoři pro jednotlivé skupiny ve hře jsou jediným způsobem, jak se dá tak velká hra udržet. Děj se ale pomalu dostal do stavu téměř neudržitelného a rozhodli jsme se, do příštího celého ročníku děj ukončit a začít stavět nový. Hra se však, dle reakcí hráčů, líbila velmi a jednalo se asi o nejúspěšnější ročník akce.

Rozsah akce: Hra se odehrávala v rozsahu 5 nocí, účastnilo se jí asi 100 hráčů.

1 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1