Posel smrti

30 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných

0 hodin, 2 dnů, 2011

Autoři: Tomáš Tomáš Kalík

Skupiny: —

Posel smrti je detektivní venkovní larp z tajuplného prostředí zapadlého skotského venkova. Hra se odehrává ve vesničce Willov Creek, která se nachází uprostřed skotských hor. Hráči rozděleni do skupin budou rozkrývat tajemství dávné minulosti a snažit se dosáhnout cílů svých postav. Budou řešit jak osobní spory a problémy svých postav, tak se v rámci stran zapojovat do řešení globálních problémů.
Trailer: http://youtu.be/COPGiYVzVsg

8.0

5 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Komentáře

0
GodricMartin Hanzl 16.04.2013

Žánrová hra, ve které skvěle sedlo prostředí Skotské vysočiny s reálnou Vysočinou českou, večer padající mlhou, jezerem a tajemným lesem v okolí. Jeden z prvních případů, kdy jsem zažil sofistikovaný dotazník na rozdělení rolí (první, kdy se jím organizátoři skutečně řídili a hrál jsem téměř přesně to, o co jsem v dotazníku projevil zájem).

Úvodní workshop v podobě krátkého RPG s členy „teamu“ fungoval velmi dobře a (i) díky němu se podařilo během hry vytvořit mezi blízkými spoluhráči velmi přátelskou atmosféru lidí, kteří spolu skutečně už něco zažili, znají se a spolupracují na společné věci.

Mystika ve hře šla místy do pozadí, aby se jindy projevila v překvapivě intenzivních scénách, což ve výsledku vytvořilo fajn kontrast.

Hlavní bolístkou hry ale byly (získal jsem ten pocit) horkou jehlou sešívané části pro jednotlivé skupiny, jejichž herní zážitky se od toho mého mohly výrazně lišit. Zanechalo to ve mě dojem, že pokud má autor části hry osobní vztah k tématu, opravdu _je_ to poznat v pozitivním slova smyslu.

Pro mě osobně, dáno do kontextu ostatních her, výrazně dobrý zážitek, který bych si velmi rád zopakoval.

0
LimwenKlára Cíchová 04.01.2013

Víkendovka zasazená do prostředí skotské vesničky uprostřed ničeho, kde se dějí dost divné věci. Líbilo se mi, že ve hře se skoro pořád něco děje, nové a nové události nenechají hráče jen tak sedět na zadku a pomáhají při tvorbě atmosféry. Oceňuju také rekvizity a připravné hádanky a šifry všeho druhu. Notná dávka mystična mi taky poměrně vyhovovala. Na druhou stranu musím říct, že jsem měla štěstí na postavu a že se ke mně většina informací, hádanek a šifer tak nějak sama dostala a já proto měla co řešit. Herní prostor byl vybraný dobře a to že celý víkend pršelo a byla mlha podpořilo atmosféru. Servis v podobě zajištěné společné dopravy hráčů na místo, teplého jídla a ubytování v suchu byl k nezaplacení. Co se mi nelíbilo jsou některé herní mechanismy, kdy postava, se kterou jsem se bavila najednou zmilzela, protože byla třeba k nějaké události jinde a já se měla chovat, jako bych ji vůbec nepotkala a podobně. Taky mi přijde škoda, že se v době společných jídel a v noci nehrálo a lidi byli ubytování náhodně napříč herníma skupinama.Tohle časté opouštění rolí a neherní interakce s jinýma lidma mi kazila celkový herní zážitek.