Pražská Hlídka: Sidestories II

Druhá, delší mezihra v době indispozice hlavních organizátorů.

8.4

17 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
ElltarMichal Hlavatý 15.05.2016

Jako posila pro Denní hlídku jsem si naprosto užil svůj vstup do světa hlídek a opravdu jsem se nemohl nudit.

Spousta CP, která byla opravdu různá, spousta událostí a úžasná honba za pokladem. Zkrátka jsem si to užil, jak dlouho ne. A kdyby LARP netrval "jen" 3 týdny, tak bych klidně pokračoval dál. 

Konec hry bych osobně uvítal trochu akčnější, ale Denní hlídka si ho nakonec trochu akčnější udělala sama... ;-)

0
SvětloPavla Berková 19.04.2016

Totální nasazení, pohotovost na telefonu 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, po celou dobu, nehledě na práci nebo školu... Cokoliv děláš je jenom zástěrka, cover story kvůli utajení světa Jiných...

Zase jsem po nějaké době oprášila Denisu, vytáhla ji ze šuplíku a divila se, jak snadno se mi oblékala kůže ženy, která se snaží skloubit práci pro hlídku s alespoň nějakou cover pro okolní svět. Nehledě na postranní úšklebky kolegů, pocit účasti na všem, co se ve hře dělo, mne neopustil ani v době, kdy jsem se věnovala obvyklé osmihodinové civilní činnosti.

Děj byl rozumně rozložený, pracovní týden se dal stíhat i v těch několika málo aktivních hlídkařích, kteří zrovna měli čas/dovolenou, víkendy byly oproti tomu plnější, ale nijak extrémně likvidační, takže byl prostor i na trochu toho interagování mezi hráči navzájem a vlastně i na trochu spánku.

CP byla dobře nabrífovaná, bylo vidět, že jim role seděly a že se v nich neztráceli. Ve hře si každý přišel na své - komu tolik nevyhovují akční bojovky, měl šanci dostat se k pátrání, zkoumání, rituálům poklidným i dramatickým... Trochu sice letos chyběly Arény, kde by se mohli bezpečně vyblbnout i ti, kteří jinak akci příliš neholdují, ale jinak nemám po stránce obsahové co vytknout.

Organizátorům bych snad jen doporučila opakované pročítání stávajících pravidel, ano, jsou obsáhlá, ano, chápu, že není v silách jedince si je pamatovat doslova a úplně všechna, ale snad právě proto, když už se na nějakém z nich staví 'kvest', je třeba si je zopakovat aby nedošlo k mylnému výkladu.

Ale to je jen drobná vada na kráse v porovnání s celkem. Teď už jen na závěr toho všeho chci složit poklonu - kluci, holky, CPka... klobouk dolu, zase se vám to povedlo.

0
FinLukáš Dušek 18.04.2016

Co dodat: již poněkolikáté musím orgům poděkovat za všechnu práci a nehráčským postavám za výborné a velice variabilní herecké výkony. Nerad bych chválil někoho až do nebe, ale prostě mám neodbytný pocit, že naše milá NPCs jsou s časem pořád jen lepší a lepší. Orgy pak ctí, že kombinují akci se zápletkami detektivně- badatelskými a snad jim odpustím i tu cihlovou zeď, co jsem boural, až na nás málem kus i spadl...

 

Já chci svůj poklad! Já chci svůj poklad!!!

0
QuidoRadomír Cita 18.04.2016

Pražská hlídka z pohledu CP:

Na úvod poznamenán, že coby cépko nemám příliš mnoho zkušeností. Nevím, jak to funguje na jiných larpech, ale přál bych si, aby to fungovalo tak jako na tomto: zaprvé pohodová komunikace s orgy, všechny informace včas a srozumitelně (občas díky Bohům za GPS v mobilu). Lokace vybrané parádně, questy zábavné (a to doufám nejenom pro CP). Velmi mi vyhovovalo, že bylo možné skloubit cépkování i s tak chaotickou pracovní dobou, jakou mám já a nějaká úloha se vždy našla ať ve dne nebo v noci. Nemohu pominout i výborné výkony hráčů. Jmenovat nebudu, abych na někoho nezapomněl. Všeobecně parádní akce, skvělý odvaz a jen houšť. Díky

0
ErnedarJaroslav Fišer 18.04.2016

Popsat tři týdny této hry v několika málo větách jde velmi těžko.

Představte si něco, co vás baví tolik, že svému nadřízenému oznámíte velmi takticky, že si na celý příští týden berete dovolenou, protože stejně nebudete efektivní. A to je teprve začátek. Odejdete z práce, shrábnete vybavení na výjezd, zkontrolujete vstupy do šera, průvodky k hůlkám a baterkám a aniž by jste se skoro stihli otočit na podpatku vybíháte z bytu na výjezd, kde je vás zrovna potřeba, den za dnem, noc za nocí...

Hlídkujete v městských částech, protože chcete mít klid v ulicích, chodíte domů radši šerem, protože se tu pohybují anarchisté, na štábu máte zavřeného vlkodlaka, kterému když rupne v kouli, ani si nestihnete zapálit poslední cigaretu, jak rychle vás rozmázne a do toho se vám ve městě usazuje "rusák" který říká, tohle město je moje.

Vtáhne vás to tak rychle, že nebudete vědět, kde je realita a kde tenhle svět. Propracovaný, funkční, vlastně skoro organický v některých ohledech.

Jediné co vám stačí je udělat krok dopředu, vstoupit do šera a jako hlídkař vyběhnout tam, kde je vás potřeba, i kdyby vás to mělo z posledních sil zabít.

Hraní tohoto larpu stálo za každou vynaloženou minutu, každý den dovolené, každou zapálenou svíčku a každého odhmotněného pámbíčkáře.