Raaver Simar

5 hráčů, 3 mužů, 2 žen, obojetných

12 hodin, dnů, 2016

Web: http://www.awainqerch.cz/index.php/nase-hry/raaver-simar/

Galerie fotek: https://www.facebook.com/pg/Thief-of-Souls-947987991976435/photos/?tab=album&album_id=1050362301739003

Autor fotografií: Petr Luba, Jana Želva, Vojtěch Suchý

Atmosférická fantasy hra pro družiny po pěti hráčích. Postavy příběhu během hry putují válkou zničenou horskou zemí a prožívají silná osobní dramata, tíživou atmosféru a důsledky vlastních rozhodnutí. Témata hry jsou láska a válka, pomsta a odpuštění, odloučení a návraty, hledání menších zel, odpovědnost za vlastní činy a jejich důsledky, konec jedné epochy a začátek jiné.

Každý hráč dostane již kompletní postavu s propracovanou minulostí a mnoha vazbami na další postavy ve hře. V pátek hře předchází zhruba tříhodinová příprava. Hra samotná probíhá vždy od sobotního rána do sobotního večera – konec je již za tmy.

 

 

9.3

13 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Komentáře

YenayLenka Mžourková 07.11.2016

Když jsem jela na tuhle hru obávala jsem se toho, že se příliš těším. Ze všech stran se na mě valily epické texty a hráči z prvního běhu nadšeně vzdychali, jak epické to bylo. Měli pravdu - bylo, ale ta epičnost měla velmi hořkou příchuť.

Každý světlý okamžik, který moje Laet prožila, byl vykoupen bolestí, smutkem, krví a zklamáním. Měla jsem obavu, že celou tu rozervanost a poškozenost, kterou si Laet do příběhu přinesla, ponesu s sebou ze hry domů, ale opak byl pravdou. Příběh nebyl pozitivní, ale měl smysl. Postavy byly uvěřitelné, měly své kostlivce ve skříních, své silné stránky  i své slabiny. Tohle oceňuji asi ze všeho nejvíc - to, že postavy působily skutečně...

Děkuji nejen tvůrcům, ale hlavně Nexovi, Raalondovi, Mer'megovi, Rilke a v neposlední řadě mé Laet... Byla čest být chvilku mezi vámi...

 

KukulínMilan Houžva 07.11.2016

Musím říct, že ač prostředí fantasy moc rád nemám, tak jsem velmi rád, že jsem si Raavera mohl zahrát. Hra mi přišla opravdu skvělá, výborně vychytaná setkání, která velmi příjemně gradovala a já jako postava Mermega jsem jimi proplouval až do samotného finále, které ve skalnatém městečku Toulovcových maštalí bylo opravdu parádní.

 

Co chci zejména vyzdvihnout je to, že se na hře skoro nebojuje a boj je jen jakýsi doplňující prostředek zážitku. Většina setkání je spíše nastavena tak, že řešíte problém, který byste v životě řešit nechtěli a ať jej vyřešíte jakkoliv, víte, že je to špatně a nejraději byste si v tu danou chvíli nafackovali, protože jste zvolili jenom o chlup menší zlo. Zkrátka a jednoduše, není to sluníčková hra a procentuální počet plačících hráčů v družince se blížil stu procentům (rozuměj, Raalond nemohl přiznat, že má slzy v očích, to přeci způsoboval ten vítr, který tam tak fučel :) ).

Jediné mínus, které na našem běhu bylo, tak asi neustálé čekání na družinky, takže jsme jako družina měli kapku problém s mírou hráčského nasazení zejména ke konci hry, jelikož už jsme fakt neměli co probírat a naše nasazení tak bylo jako na houpačce - z ohromného nadšení nastávalo zklamání při pohledu na družinku, která ještě seděla před námi a na setkání vůbec nešla. Možná bych přiště doporučil jen dvě družinky, protože počet CPček byl v pohodě.  

Plusy: Kdybych měl vypisovat všechna plus, tak tady budeme dlouho, proto bych si dovolil spíše jen jakési shrnutí. Nevím, jestli je to druhým během, ale sleduji, jak Míšiny a Áďiny hry ztrácejí jednu chybu za druhou a postuně přetvářejí Awain a Qerch do nové tváře, za což jim (ale samozřejmě také Adamovi) patří velký dík a můj neskonalý obdiv ;)

NecronAdam Slabecký 04.07.2016

Raaver je skvěle napsaná hra. Příběhy čtyř postav se navzájem prolínají, podporují a dohromady tvoří fascinující a atmosférický děj. Vše ve hře má svoje místo, svoji logiku a náladu. Děj graduje až do konce, čiší z něj epičnost, zoufalství i láska.

Objektivně musím říct, že je to nejlépe napsaná hra a nejvíce atmosférická hra, jakou jsem kdy hrál. Mínusy byly vesměs technické a nedotažené věci, které se dají pro další běhe lehce vychytat. Subjektivně celkový dojem trochu snižoval akorát fakt, že jsem na tento typ her asi už moc starý :) Za mě je ještě velký bonus zasazení do Awainského světa a navázání na moje hry. Je tendence dělat hry všech jiných žánrů než fantasy a na Raaverovi je vidět, že fantasy má ještě mnoho co nabídnout.