Rescue City One (Qerch)

30 hráčů, mužů, žen, obojetných

hodin , 2 dnů , 2014

Web: https://www.facebook.com/events/857474410947382/951443128217176/?notif_t=event_mall_comment

Autor fotografií : Léto

Autoři: Kukulín Milan Houžva

Skupiny: —

Víkendová hra pro dvě družiny. Konala se od 24. do 26. 10. 2014 v Otrokovicích.

 

Hráči se na víkend ocitli v rolích Redeemerů, kteří slouží v podstatě jako elitní vojenská policie ve městě Rescue City One, které chrání proti zombie nákaze. Městu vládne tvrdou rukou Marcus Giulliani, starosta města, jak tomu už tak bývá, je pěkně morálně prohnilý a v touze po moci i nebezpečný. Hra byla stavěna především atmosféricky a založena na využití moderních technologií (GPS, QR kódy apod.), na setkání se přejíždělo vozidly a hrálo se především v budovách, ale částečně i v přilehlých lesích.

 

 

8.9

9 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
La BeteAdéla Hrabáková 01.11.2014

Jedna z nejlepších (ne-li dokonce nejlepší) víkendovka, které jsem se účastnila jako hráč. Líbilo se mi, že hra nebyla postavena na klasickém modelu zombie apokalypsy, tedy neoragnizované a nesourodé postavy, ale že jsme fungovali jako vojenská skupina v takřka totalitní společnosti. Jakožto družinka netrénovaná ve skupinové taktice jsme sice udělali pár chyb, ale bylo velmi zábavné pozorovat, jak se v průběhu hry pomalu zlepšujeme.

Naprosot výborné bylo technologické zázemí, které fungovalo k zadávání jednotlivých questů a skenování QR kódů, které nám příběh posouvaly dál. Jediná nevýhoda byla, že skenování QR kódu se nedalo udělat instantně, takže občas jsme některé informace dostali později, než jsme měli, či v rozdílném pořadí. To ovšem byla spíš zanedbatelná drobnost.

Velice příjemně mě překvapilo, že vrcholem hry nebyl samotný strach za zombií (i když ten byl taky), ale naprosto brutální a nemilosrdené postavení hráčů před morální a etická dilemata. Skvěle zvolené prostředí hry a herecké nasazení organizátorů vytvořilo naprosto realistickou scénu, ve které se každý musel konfrontovat s vlastním svědomím. Pro mě osobně to byla velice zajímavá psychologická exkurze a rozhodně ne příjemná. Noční hra byla naprosto vynikající a organizátorům se podařilo docílit dechberoucí atmosféry.

Příběh se vyvíjel svižně, nedocházelo k žádným nelogickým kličkám. Závěr byl více méně očekávatelný, to ovšem v rámci žánru vůbec nevadilo. Další z věcí, která se mi líbila,, bylo zapojení pár kultovních filmovýchscének do hry (např. s Medvědem). Druhá fáze byla příjemně akční. Za jediný nedostatek bych považovala to, že přestože denní část i final fight byly velmi zdařilé, byly výrazně zastíněny událostmi z předchozí noci.

Každopádně jsem nedočkavá na pokračování :-)

0
MíšaMichaela Hrabáková 31.10.2014

Asi můj nejsilnější larpový zážitek tohoto roku. 

Brilantně atmosférické noční mise elitní jednotky proti číhajícím zombie hrozících rozšířením viru, jak vystřižené z hororových filmů. K tomu momenty vyžadující složitá morální rozhodnutí, kdy se snad všechny možnosti zdají tak či onak zlé, ale je třeba jednat rychle a rozhodně...
Výborný IT systém managující vývoj hry pomocí mobily a QR kódů, díky čemuž se questy a zadání úkolů pružně mění v čase, bez potřeby "neherní" konzultace s organizátory.

Za mě zkrátka skvělé.

0
NecronAdam Slabecký 28.10.2014

Unikátní kombinace velice silné atmosféry a akce. Hra plná morálního rozhodování, emocí, ale i akčních bojů. Obdiv si zaslouží také program, kterým byla celá hra ovládána. Jednak díky jeho skvělým možnostem, ale i kvůli přínosu k atmosféře hry. Jistě, byly zde nějaké mouchy, ale na první hru úplně zanedbatelné :) Ty pošlu mailem.