Robin's friends

3 hráčů, mužů, žen, 3 obojetných

4 hodin , dnů , 2012

Autoři: Anna Anna Westerling

Skupiny: —

Herecká hvězda, produkční a pečovatel. Tři blízcí přátelé spolu jedou na krátkou dovolenou, aby si užili skvělý čas strávený dohromady. Ale každý z nich s sebou veze i vlastní problémy a společný víkend je zcela zničen ve víru hádek a nepochopení.

Robin’s friends je krátká hra v jeepovém formátu s velkým množstvím emocí. Vypráví o kráse přátelství, klíčové a přesto tak snadno pozapomenuté součásti našich životů. Dobré přátelství umožňuje člověku zcela se otevřít a odhalit druhým a při tom stále vědět, že vše bude OK. Když na toto zapomeneme, může vše dopadnout nesmírně špatně. Vždyť často je tak obtížné spolu mluvit i přes to, že všichni zúčastnění mají dobré úmysly. Robin’s friends je hra o tom, jak neschopnost vidět ostatní náhle vede k uvědomění, že už je příliš pozdě. Ale kdybyste měli možnost být tam znovu a napravit své chyby, co byste změnili?

4 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
LucieLucie Chlumská 06.07.2014

Pro mě je Robin´s friends první jeep skandinávského typu, kdy jsem neměla pocit, že se jedná o (byť) dobré improvizační cvičení. To se zatím jinému jeepu (u mě) nepovedlo, a to ani těm, které považuji za hodně dobré (Previous occupants, Přes mrtvoly).

Robin´s friends se podařilo ve mně vyvolalo emoce. A paradoxně nejvíce jsem si užila ty pěkné, hodné scény, kdy se vůbec nic nedělo. I když je larp o smutných věcech, neodcházela jsem nijak rozbitá, naopak hra měla pro mně pozitivní náboj.

Samozřejmě je to naskriptované (je to jeep), víte, jak to skončí (je to jeep skandinávského typu) a pointa je možná jednoduchá (inu, co bychom od larpu nechtěli) a předem daná (je to jeep skandinávského typu).

Pokud máte rádi jeepy, Robin´s friends stojí za zahrání. Za mě 8/10 a zatím nejlepší letošní larpový zážitek.

PS: Kuba Míšek je velmi šikovný uvadeč se skvělým výběrem hudby.

0
BánšLucie Vaškeová 13.03.2014

Robin's firends je naskriptovaná hra. Hráči vědí kdy, jak, proč a co se jejich postavám stane od začátku do konce.

Vůbec mě nebavilo hrát děj, který je od začátku do konce předem známý. Poselství, ke kterému má hráč zřejmě sám dojít na konci hry, bylo také zjevné - pro mne se tím vytratil důvod hrát. Bylo mi nepříjemné být autorem hry tlačena do uvědomění si  "velké pravdy", kterou ale jako hráč dostanu naservírovanou na stříbrném podnose a s blikajícím rudým majákem, abych onen přesah náhodou neminula.

Kuba Míšek měl na starosti uvedení jeepu i vstupy do děje a to bylo pečlivě nachystané a bezvadné.