Válka o Prsten: Hvozdy Ithilienu

“Tehdy uschnul Bílý strom v Minas Tirith, skřeti zpustošili Ithilien a vzplála Hora osudu.”

 

Válka o Prsten již nějakou dobu zuří. Gondorská vojska svádějí kruté boje s hordami Mordorských skřetů, zatímco se jim za zády formuje pod znakem bílé ruky armáda Sarumanových přívrženců, proti nimž vyráží jízdní vojska Rohanu. Severní armády Ereboru a Dolu brzy svedou velkou bitvu o Horu s vojsky Východu. Proslýchá se také, že z Mlžných hor se do hvozdů valí další a další skřeti. Obyvatelé lesů si to ale jistě líbit nenechají.

Náš příběh ale není příběh velkých bitev a mocných tažení. Podíváme se do knížectví Ithilien, mezi Gondorským královstvím a Mordorskou pustinou. Před pár dny se totiž okolím počaly šířit zprávy o tom, že se Prsten nachází právě zde. A tak, zatímco jsou města a pevnosti obléhány a armády se srážejí ve velikých bitvách, se do Ithilienu přesouvají průzkumné oddíly z mnoha stran. A všichni chtějí jediné, najít Prsten…

7.7

19 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
LorwynKlára Kosatíková 22.05.2017

Rozepíšu se v bodech, ale TL;DR: jeďte na Válku o prsten, protože to chcete!

+ Přehledný web, dobrá komunikace před hrou, ochotní a milí organizátoři.
+ Pravidla jasná, stručná, počty životů příjemně nízké.
+ Zázemí a tábor pěkné, super hospoda. Jen by se hodilo před hrou upozornit na to jak moc je ta louka podmáčená.
+ Střety dobře vymyšlené a zasazené.
+ Kostýmová úroveň!
+ Pojmenovaná stranová CP (těch by to sneslo i víc, aneb chci Gandalfa :-) ).
+ Atmosféra v armádě zejména před závěrečou v neděli.
+ Voda úplně všude. Orgové nás rozmazlují :-)
+ Kulisy. Ale je pravda že v té prkenné pevnosti bych ráda strávila víc času.

- Na to, že to bylo označeno jako měkká bitva je to první akce, po které si říkám že si pořídím kyrys nebo se klidím z předních řad. Ani na Zkapku, Mokrém lomu a Úvalech jsem nezažila takovou kadenci bodání na obličej. Leckteré rány píkou do těla jsem cítila ještě týden a to jsem měla slušnou prošívku...nevím, jestli jde tohle nějak pořešit z organizačního hlediska, ale mrzelo mě to.

Kolem a kolem skvělá akce na kterou se rozhodně vrátím a prosím, prosím, nezkracujte herní dobu jen na sobotu. Na vícedenkách nedělní boje oceňuju a sice je škoda že to spousta lidí vyzevlí, ale i tak si je nechci nechat ujít. A přidání střetů do soboty by jen generovalo zranění.
Díky moc a těším se na příště.

0
BjornMichal Drlík 15.05.2017

Nějaké to hodnocení akce jsem orgům podal hned po akci, ale zkusím to tu trochu sesumírovat.

+ Velká pochvala patří za dobře vyřešenou logistiku mezi jednotlivými boji
+ A taky dynamické, různorodé a vyrovnané boje – šlapalo to jak namazanej stroj :)
+ Oproti loňsku lepší a dobře podávaný příběh
+ Příjemné ceny v hospodě
Těch záporných jsem moc nenašel, takže část jsou trochu sračky...
- Neholduji nedělením bitvám (ale hecl jsem se :D ), takže bych upřednostnil variantu – v sobotu o dva střety víc, v neděli už nic.
- Špatně značená cesta na začátku lesa od silnice (jak je ten odpadkový koš) chyběl tam fáborek, značka, něco…
- poměrně málo jídla na obědovou pauzu :(
- Na pár místech nebyl barel s vodou (tím nechci říct, že by vody byl nedostatek, za mě vpohodě. Kdyby ale bylo jiné počasí, mohl by to být problém)
- příště více CPček, rekvizit a kulis :)
Bitva se s loňským ročníkem nedá srovnat… Za mě velký dík ORG týmu a těším se na další akce v této režii :). JEN TAK DÁL !!!

0
SamuelJan Halm 11.05.2017

za mě 7/10 (jakože dobrý, používám celou škálu), repost z FB:

 

taky se mi akce líbila, i když míň, než ta loňská (ta mi přišla akčnější, víc ze střetu do střetu, míň poflakování na jednom fleku, případně dlouhý vleklý boje).

knajpa byla výborná, polívka zachraňovala životy a segedín sedl.
vyrovnanost stran taky klapla, střety myslím (až na výjimky) nebyly nějak jednoznačný, mělo cenu rvát se od začátku do konce.

--------------------------

osobně jsem trochu nešťastnej ze dvou věcí: jednak si myslím, že je zbytečný druhý bojový den - nenastoupilo do něj řada lidí, zbytek byl unavený, bylo to znát na bezpečnosti i atmosféře boje.

navíc to rozcrcá celý víkend, prodlouženého je myslím na takovou akci pořád škoda (moc mě nebere ta "festivalovost", počet lidí účastnících se - jinak než jako čumilové - off programu bylo myslím žalostný na to, aby se kvůli tomu akce roztáhla)

tl:dr verze - souhlas s Bjornem, přidejme dva střety v sobotu a v neděli už jen chill a domů...

----------------------------

druhak střety s oživením. po bitvě jsme se bavili s Orzem, má rozhodně recht, že některý scénáře bez toho moc nejdou, třeba odnášení raněných bylo fajn namyšlený a jinak by neklaplo... ale pokud jde o čirou řezačku, je oživování zabijákem taktiky či manévrování.

je taky potřeba se zamyslet i nad druhotnejma efektama, který to má - například velký štíty (jakože fakt velký, mandle a pavézy) jsou v tomhle módu (kdy nelze sekat do hlav) zepředu jen velmi obtížně rozbitelný, odpovědí je (krom více pík, což po startu hry už moc vojsko nevymyslí) vymanévrovat je do boků, což při konstantním přílivu posil z oživení prakticky není možný.

tl:dr verze - raději tři rychlý střety bez oživení po sobě, než čtvrt hodiny tupýho řezání a běhání tam a zpět.

----------------------------

kde se mi oživení fakt líbilo - dobývání pevnosti na čas, případně (už jen z popisu) druhý den boj o pevnost, kdy se oživení v určitý moment stopuje a přesunuje na druhou stranu

ještě přidám, že mi přišly fakt dobrý scénáře s přepadem konvoje, z obou stran to myslím mělo pěkný potenciál a vyvrbila se z toho dobrá a zajímavá bitka

Události

Larpy autorů