X-COM: First Contact

5 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných

0 hodin , 2 dnů , 2012

Web: http://xcom.slibotechna.org

Projekt X-COM vychází z Druidova projektu X-COM: The Cult. Systémem i myšlenkou jde ve šlépějích svého předchůdce. Zároveň se pokusíme hru vylepšit a dotáhnout k lepší hratelnosti a funkčnosti. Hra přímo vychází z konceptu původních počítačových her. Hráči budou představovat vojáky X-COMu v terénu, operující v malých jednotkách cca pěti hráčů. Náplní je boj (simulovaný s použitím airsoftových zbraní) s neznámým nepřítelem, plnění zadaných misí a odhalování příběhu, to celé primárně v konceptu PvE. Boj nemáme v plánu realizovat realistickým a efektivním způsobem (jako např. na milsim hrách). Klademe důraz na zábavu pomocí designovaných scénářů a jednoduchých herních mechanismů. Těšit se můžete také na funkční základnu, techniku a výzkum

7.8

5 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
LukasLukáš Homola 29.12.2012

Série X com v ideálním poměru mixuje larp a airsoft. Vojácké role jsou tak akorát. Navíc jsou výborně rozdělené do specializací, jejichž spolupráce je pro zdárný postup zásadní. Hra byla rozdělena do jednotlivých misí a jejich plněním se postupně odkrýval příběh celé hry. Mise byly poměrně nápadité a hlavně je třeba vyzdvihnout výborné tempo hry, kdy orgánizátoři zvládli gradovat i rozvolnit v ten správný čas. Závěrečná scéna zoufalé obrany před nekonečnými vlnami nepřátel byla tou nejlepší akční scénou, kterou jsem na hrách zažil. Všude kouř, výbuchy granátů, řvaní raněných, dopadající střely a dunící gradující hudba vyvolali dojem těch nejhustších závěrečných misí v Call of duty - akorát naživo a o to lepší.

0
DeffDavid Urbášek 26.12.2012

V záplavě vážných dramatických larpů, konečně příjemná oddechovka. Jednoduché postavy definované čistě svojí funkcí ve vojenské skupině. Výborná atmosféra podpořená příjemným soundtrackem mezi jednotlivými misemi. Až na jeden dobře vyvážené bojové scénáře. Možnost naplánovat způsob provedení výsadku v klidu na základně a výzkum, který nám přidával drobná zlepšení do samotné akce. To vše vytvořilo velice povedený celek, který rozhodně stál za zahrání si.