Zrcadlová místnost / The Mirror Room

8 hráčů, 1 mužů, 2 žen, 6 obojetných

3 hodin , 0 dnů , 2005

Během okamžiku dezorientace jste všichni přemístěni do místnosti bez dveří a oken, zato plné zrcadel. V místnosti je dostatek jídla, pití i dalších nezbytností. Vše naznačuje, že si zde nějakou dobu pobudete. Navzájem jste si cizinci, znáte se málo nebo vůbec a spojuje vás především to, že naprosto nechápete co se s vámi stalo. S tím, jak plyne čas, roste napětí a přibývají požadavky a nutí vás to přehodnocovat své morální zásady a zodpovědět otázku, kam až lze zajít bez ztráty lidskosti, sobě i stínům skrytým za zrcadly. Tento larp je založený na atmosféře. Postavy jsou zaměřené více na prožívání než na plnění nějakých konkrétních cílů.

Hru tvůrčí skupiny Shifting Forest Storyworks adaptoval do češtiny Jakub Balhar.

5.8

38 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
MorgainKateřina Holendová 08.02.2016

Je to dlouho, co jsem hru hrála, ale pamatuji si, že pro mě nevyzněla. Byla dlouhá, bezvýchodná a vlastně celkově divná. A mechaniky a nástroje, které v ní byly použité k předání jejího smyslu, pro mě nijak nevyzněly.

Hodnotím 4/10.

0
PavelPavel Tatíček 16.05.2013

Od Zrcadlový místnosti jsem čekal víc. Setting vybízí k tomu, že postavy mezi sebou budou postupně rozkrejvat svojí minulost, začnou se podezírat, nenávidět, do čehož se pomalu začne vnořovat děsivá "globální" zápletka s dopadem na všechny okolo a ač postavy sebevíc v rozporu, stejně spolu budou muset spolupracovat... (kdo zná hru Virtue's Last Reward, případně její první díl 999 na Nintendo, ten opravdu dobře ví, o čem mluvím) jenže ač snaha byla, nic z toho jakoby se vůbec nepovedlo.
Postavy nebyly propracovaný dost detailně, takže konflikty mezi nima byly spíš povrchní a nucený, a hlavní zápletka nebyla dost dobrá na to, aby všema pohnula tolik, kolik by si to zasloužilo. Jediný opravdový (a dost velký) plus pro mě měla tahle hra v tom, že mě bavilo ji hrát. Jakýkoli zpětný přemýšlení o ní pro mě ale nebylo ničim jinym, než jenom objevovánim nových a nových chyb. Celkově 5/10

0
BalúBalú 21.04.2013

Zrcadlová místnost byla prvním komorním larpem, který jsem kdy hrála, tak jsem s hodnocením chtěla počkat, než budu mít nějaké srovnání. Tehdy jsem ze hry odcházela zcela nadšená a ještě o týden později se mi zdálo o zkrvavených zrcadlech; i teď dávám 9/10 (rozuzlení celé situace jsme se dozvěděli až po samotné hře, to bylo trochu škoda).

Pro mě velice silný, příjemně surreálný hororový zážitek.

0
PatrikPatrik Krupička 02.04.2013

Na to, jak plochý je originál, se z toho Baldovi podařilo udělat dost solidní kousek.
7/10 hlavně za atmosféru

0
MuDaniel Hrnčíř 25.03.2013

Hodnotil jsem: 6
Když jsem byl ve hře, tak mě to bavilo. Postava ok, pointa ok... ale s odstupem času tato hra patřila spíše k těm horším, co jsem měl možnost hrát. Nicméně pro mne "příjemně" (v uvozovkách proto, že hra je hororová a ty raději čtu než prožívím :)) strávená chvíle.

0
MontyMartin Bezdíček 23.02.2013

Nedařilo se mi uchopit svojí postavu téměř celou dobu a nebyl jsem si jistý jestli se chovám podle něj správně nebo ne. Trochu mi nesedělo obsazení hráčské a bylo mi líto, že jedna postava chyběla. Bylo zvláštní za postavu obhajovat názory, které sám nesdílím a užívat si tu podivnou atmosféru, která nastala, ale nějak to pro mě stejně nebyl nadprůměrný zážitek, i když mám jinak Baldovy hry rád.

0
GenevieveAnna Vrr 22.02.2013

Hrála jsem v rámci festivalu HrajLarp. Hra se mi líbila, sice by neškodilo víc do hry vpasovat pozadí příběhu, člověk by víc věcí rychleji a snáze pochopil, ale jinak jsem byla spokojená. Vybrala jsem si postavu, která mi seděla a měla jsem dobré spoluhráče. Zažila jsem hezký rozpor mezi tím, co jako postava udělat a říct, když jako hráči se mi to nesmírně příčilo, a to je fajn.

0
FjertilFrantišek Špoutil 13.02.2013

Ač nedávno, skoro jsem zapomněl, že jsem tuto hru hrál (uff, doufám, že to je ten správný larp -_-""). Když si to vybavím zpětně, tak to bylo vlastně fajn a ke konci to gradovalo. Jediné, co působilo divně a bylo by to třeba nějak aplikovat na české poměry, byly politické názory jednotlivých postav. Možná to převrátit na něco normálnějšího, o čem se Češi baví běžně. Metagame transportů do mimoprostoru nerušil. Ač náš běh fungoval bez problémů, přece jen i zde se skrývá ďábel v podobě obsazení rolí. Zvláště obě dětské role jsou potencionálně náchylné na přehrávání.