Redundance
9 hráčů, 5 mužů, 3 žen, 1 obojetných
4 hodin , 0 dnů , 2010
Autoři: Dogfood Tomáš Kozlík
Skupiny: —
Naše země sa nachází na pokraji kolapsu. Jsme zadlužení až po uši; zadlužené jsou i naše děti, a to na několik generací. My ale přinášíme změnu: Zbavíme se zbytečných výdajů! Zlepšíme systém vzdělání! Zajistíme férové ohodnocení zaměstnanců! Zreformujeme zdravotnictví! Zamezíme povalečství a každému občanovi zajistíme základní životní standard! Volte SZR, Stranu zdravého rozumu! Naši jedinou cestu k lepšímu státu a lepšímu životu.
Redundance je hra, která vznikla na podnět iWrite challenge. Je motivovaná současnou situací ve střední Evropě, zvláště se odkazuje na předvolební situaci na Slovensku.
Hra se zamýšlí nad hodnotou člověka ve státu a vztahu státu ke svým občanům. Na pozadí měnící se politické situace se rozvinou životní příběhy devíti obyvatelů jedné ulice na předměstí většího města.
Samotná hra je značně hyperbolizovaná a místy dohnaná až k absurditě. Je koncipovaná jako black-box larp. Narozdíl od běžných larpů se hraje v symbolických kulisách a bude do velké míry otevřená, aby si každý z hráčů mohl co nejvíce vychutnat příběh. Můžete se těšit na uvěřitelné postavy a vztahy mezi nimi, tragické životní osudy a možná i na revoluci.
Redundance je hra, která vznikla na podnět iWrite challenge. Je motivovaná současnou situací ve střední Evropě, zvláště se odkazuje na předvolební situaci na Slovensku.
Hra se zamýšlí nad hodnotou člověka ve státu a vztahu státu ke svým občanům. Na pozadí měnící se politické situace se rozvinou životní příběhy devíti obyvatelů jedné ulice na předměstí většího města.
Samotná hra je značně hyperbolizovaná a místy dohnaná až k absurditě. Je koncipovaná jako black-box larp. Narozdíl od běžných larpů se hraje v symbolických kulisách a bude do velké míry otevřená, aby si každý z hráčů mohl co nejvíce vychutnat příběh. Můžete se těšit na uvěřitelné postavy a vztahy mezi nimi, tragické životní osudy a možná i na revoluci.
6.9
29 celkem
Vaše hodnocení je: 0
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Hral som 29.3.2016 v rámci Hraj Larp akcie.
V globále OK. Hra rieši sociálny problém pomerne zaujímavým štýlom. Väčšinu času som sa dobre bavil. Pár vecí by to, ale ešte chcelo dotiahnuť a zvážil by som vyváženosť postáv vo vzťahu k možnostiam ovplyvniť dej.
Za mňa teda 6/10.
Betatestoval jsem, proto nehodnotím.
Larp u mě bodoval už proto, že měl ambice se k něčemu vyjádřit. Navíc je to, co vím, jediný (česko)slovenský zástupce tape larpů, které ve Skandinávii po filmu Dogville vznikaly jako houby po dešti. Originální hra, která stojí za vyzkoušení.
I přesto v ní ale emoce lítali, došlo na lásku i násilí. Hra má navíc velmi dobře zvládnuté mechaniky (dělení času a prostoru) a vývoj charakteru, který hru pěkně okoření. Hře dám 6/10 kvůli nedotáhnuté postavě, ale myslím, že celkově má i přes svoji minimalistickou produkci sedmičkový či osmičkový potenciál.
Veľmi sa mi páčilo okrem počiatočného charakteru postavy zahrnutie aj cca 6 možných ďalších charakterových rysov, ktoré si môže postava postupne vyvinúť a použiť - boli dosť rozmanité, aby som mohla podľa situácie vyhodnotiť, ktoré sa mi zdajú v danej situácii najvhodnejšie pre hru.
Rovnako sa mi páči kompaktnosť hry samotnej - papiere a páska na zemi, symbolické zmeny pozemkov, búranie budov a tiež to, že vlastne všetci počujeme/nepočujeme a vidíme/nevidíme, čo sa v iných domoch deje, čo poskytuje príjemný vhľad do deja iných postáv.
Zajímavý komentář: Lischai
Před začátkem hry jsem měla pocit, že absolutně nebudu mít co hrát (postava s velmi abstraktními cíli, které se nedají řešit hned od začátku), ale změna politické situace dala dostatečnou podporu. Co jsem si všimla, tak celou dobu měly všechny postavy co ve hře řešit a nikdo nestál bokem.
Postava Adriany, kterou jsem hrála, byla prezentována tak, že bude ve hře svádět muže a využívat svojí krásy, což ale ve hře vůbec nedělá - jen upozornění pro příští hráče. Je spíše postavou o tom, jak se stává z teenagera dospělá žena.
Celkově jsem byla velmi spokojená, i když by mi možná lépe vyhovovalo více gradovat děj většími zvraty - místo 3 delších scén například 4 kratší. Pocit "do háje, tohle by se mohlo tak snadno stát a byli bysme úplně v háji" zaručen. Oceňuji zejména to, že i hra s nemnoha materiály, historiemi postav atp., může být velmi dobrá.