Trhlinové Války 8

200 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných

0 hodin , 1 dnů , 2013

Web: http://trhlinky.vyiri.net/

"Oldschool" jednodenní fantasy bitva velmi volně na motivy příběhu R. E. Feista

Králi Lyamovi se už už zdálo, že se štěstí obrátilo na jeho stranu. Ač byly jeho armády ve Zlaté zemi zpočátku tlačeny nepřáteli, nakonec se mu za pomoci bratra Aruthy podařilo se před Seveřany a Baverby ubránit a dovést královské bojovníky zpět domů, na Midkemii.
Doba klidu a míru však skončila ještě dřív, než mohla vůbec začít. Jak už se tak stává, když panovník načas opustí svou zemi, vojenskému veliteli Cecilu Brumovi, pověřenému spravováním Království v době královy nepřítomnosti, se správcovství až příliš zalíbilo. Ač jej neochotně předal zpět do královských rukou, šušká se, že má na vládnutí zcela jiný názor a nenechá se jen tak odsunout na druhou kolej...
Navíc Baverbům, Seveřanům a Peklomorům nic kromě zdatnosti královských vojáků nebrání projít obnovenou trhlinou do Království. A baverbský vládce Htea'gme je přesvědčen, že teď přišel čas, kdy jeho lid setřese Seveřany i cizí nepřátele a získá nové území. Zkrátka, po společně prohrané bitvě mezi Seveřany a Baverby opět ožilo odvěké nepřátelství. Htea'gme chce v dobývání pokračovat bez Seveřanů. To raději využije obnovené nenávisti Peklomorů k Lesním elfům, tradičním obyvatelům království.
Zdá se, že staré pořádky se hroutí a dějí se věci dosud nevídané. Následnice peklomorského trůnu utekla s Lesním elfem, což v očích Peklomorů vyžaduje drtivou odvetu. Cecil Brumus se prý neštítí ničeho a je ke svým mocenským plánům ochoten využít nejen velké oči baverbského náčelníka, ale dokonce i Peklomory. Bude zrazený Lyam, na jehož straně zůstává kromě bratra už snad jen Elfové, nucen spojit se se Sveřany?

7.8

19 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
PunkensteinKryštof Šámal 03.11.2013

Byl jsem za povstalce, ve stejné jednotce jako Satrif, a s jeho názorem se umím ztotožnit.
Bavil jsem se prakticky pořád. A to hlavně díky rychlým střetům a krátkým vzdálenostem - víc boje než pochodu je vždycky dobře.
V současném nastavení mi absence velkých štítů a dalších "nestandardních" zbraní přijde fajn. Pokud někdy zavést velké štíty zpět, tak i se zbytkem věcí okolo - píky, etc.
Bonusování kostýmů a zbrojí mi přišlo férový.
Pětičky jsou dobrej úkol.
Oproti trochu rozporuplnému sedmému ročníku ubyl labyrint, což je plus. Trhlinky si pro mně obnovily status jedné z nejpovedenějších akcí svého druhu. 8 z 10.


0
YsharaKatka 13.04.2013

Ahoj, mě bitva fakt bavila (i když jsem si pořádně zastřílela až ve druhé půlce), naprosto mi vyhovoval formát (rychlé střety), questy, délka, pravidla, velení.

Osobně to chápu jako Satrif - mlátící bitva, vše rychlé, taktika s okamžitým účinkem, oživování za armádou. Prostě fajnovka, uteklo to jak nic.
Hráčský faktor: pár blbých ran tam bylo (jak do mě, tak já šipkou), ale žádný výrazný debiláže. Což bylo fajn. Lidi moc nekydlili a poslušně lehli, i když měli jeden život a znamenalo to pro ně moc si nezabojovat.

Pětičky mi přišly dobrý (zbytek armády vždycky odpočíval) a bavilo mě dívat se na boj ostatních, takže jsem se nenudila. Závěrečka bezva.

Já hodnotím akci velmi vysoko, vyblbli jsme se.
Vím, že mnoho lidí vnímalo naší baverbí armádu jako "přeživotovanou" - ale myslím, že je to naprosto korektní. Většina skřetů měla masky, prošívky, plechy, hodně bordelu, oproti lidem, co přijeli v tunice a bylo fajn, že se bodoval i celkovej dojem. Bylo by hezký, kdyby kvůli tomu nebrečeli lidi na internetech a spíš je to namotivovalo ke zlepšení výbavy.

Následující výčet mínusů teda je jen nezbytné prndání a hledání posledních hnid:
-Málo životů a respawn kousek za armádou = felčar trochu zbytečný.
-Trvat na tom, že si mají dávat aspoň tu ruku za hlavu, když umřou. Občas nepřítel (nevím zda úmyslně) využil špalír naší armády, co se sunula na respawn a úplně se v něm ztratil, aby došel až k nám a vytřískal nás. Což byla blbost našich, kdyby se důsledně dodržovalo pravidlo mrtvý=zbraň nahoře, reagovali bychom útočně na každého se zbraní dole.
-Občas fakt nebylo znát, kdo je s náma a kdo proti nám, ale nevim, na kolik je v moci orgů tomu zabránit. Problém vidím trochu v elfech x peklomorech.

Ysh

0
NerionOndřej Janovský 13.04.2013

Na Trhlinkách dostane bojovník takřka vše, co co si přeje od jednodenní bitky v parku u stanice metra. Ideální odreagování, klidně bych se účastnil častěji, než jednou za rok. Letos oproti loňsku variabilnější questy a tatranky od orgů pro každého! Jen tak dál, je to super. Vhodné i pro nováčky, jen bych jim doporučil nepodcenit výstroj a výzbroj.

0
MontyMartin Bezdíček 13.04.2013

Byl jsem panovníkem Království. Takže tím to budu mít určitě deformované jiným směrem, jelikož jsem si moc nezabojoval, ale o to víc řešil různé věci kolem.
Přišlo mi, že se začíná až zbytečně pozdě a obzvlášť pak díky protáhnutí schvalování zbraní a kostýmů. Ale tak předpokládám, že většině to nevadilo. Celkově se pak i končilo celkem dost brzy. Ani mi to moc nevadilo, protože hlas mi už přeskakoval z křičení na svojí armádu, aby mě celá slyšela.
Samotné délky questů byly proměnlivé a třeba úvodní bitva byla bezproblémově očekávaná, tak sbírání a nošení kamenů mi přišlo, že mohlo být i delší, i když nevím co by to změnilo, leda tam povolit krást kameny i protivníkovi, ale pak je z toho další quest o tom, kdo je poslední naživu, takže asi v pohodě. Zajímavé taky pak bylo, že ne každá armáda měla každý z vymyšlených druhů questů, takže třeba karavanu jsem vůbec nezažil. Měl jsem pak ústup, což byl boj na třech bodech, což bylo spíš náročné o tom dělat přesuny armády stále na nová místa, což bylo spíš komplikované pro velení armád než že bych z toho měl pocit nějakého přinosu pro hru. Pak hromadný CTF, který byl pro mě vrcholem akce, jelikož umožňoval největší strategické a taktické machinace a prostě poslední boj o vlajku vyhrát opravdu díky dobré strategii a taktice na dřevárně považuju za velmi příjemný a hřejivý pocit pro velení, že prostě má smysl se občas o něco snažit. Hlavně díky velmi příjemnému konceptu nekonečných oživení, takže nešlo prostě klasicky vymlátit protivníka a tím vyhrát.
Pauza na oběd a brody, tedy boj na čtyřech úzkých delších branách, které bylo prý potřeba držet, ale díky omezenému počtu oživení se jednalo o klasické způsob nepříteli věší ztráty než sám dostaneš, aby jsi byl poslední živý. Nabuzená armáda, které jsem tohle vysvětlil, že hlavně neumírat a konečně jsme začali využívat felčara kvalitně, takže jsem začal mít pocit, že felčara obecně moc nemusím, ale dokáže občas příjemně zbrátit průběh boje, když lidi pak mají delší výdrž v boji.
Následovala bitva uprostřed vložená na protažení akce a hromada oživení. Takže klasický chaos, který nešel moc organizovat a skončil celkem dle očekávání díky tomu. Lidem se líbilo moct si jen tak zamlátit, já si jako velitel přišel zbytečný, protože jsem nemohl nic moc ovlivnit. Pak boj na pětice, který považuju za naprosto špatný druh questu a nemám ho rád a většina armády byla podobného názoru. Nejvíc mě tam asi mrzelo množství ran do hlav a podobně přímo před organizátory, které nikdo nijak nekomentoval a pak taky značně se nudící zbytek armády, která hlavně celou dobu byla ode mě cepovaná na vzájemnou spolupráci, takže většina lidí byla zvyklá na pár lidí kolem sebe a najednou je neměli a museli operovat jinak a bylo vidět, že prostě to bylo naprosto proti tomu, jak jsem armádu organizoval celý den a výsledek byl podle toho. Navíc to byl prostě hodně krátký quest, který nic nezměnil. Pak už byla závěrečka, na kterou jsem aspoň ještě zkusil trochu zvednout už hodně špatnou morálku a myslím, že se i povedlo, takže aspoň jsme dobojovali se ctí. Dostali jsme život každý navíc, ale nikdo nevěděl, kolik dostal asi tedy protivník nebo jak.
Celkově některé questy prostě v pohodě, některé fakt ne. Celkově pak možná trochu kratší než to být mohlo, i když já toho měl dost a armáda morálky Království byla na nule na konci, takže pro nás vlastně akorát, že to bylo kratší.
Přišlo mi zbytečné, že tam bylo 6 stran, protože to vytvářelo zbytečný stres pro organizátory a mám pocit, že to nic extra pro hráče nepřineslo. Spíš to jenom komplikovalo většině život a mohla to prostě být světlá a temná a jenom uvnitř dělená. Prostě mám takový osobní pocit. Obecně jsem si bitvu občas užíval, ale taky jsem občas byl vystresovaný z nemožnosti cokoliv změnit. Lehce nadprůměrná akce dle mého.

0
SatrifAK 13.04.2013

Popravdě, tahle bitva mi natolik sedla do chuti, že jen stěží hledám nějakou rozumnou negativní kritiku.

Měl jsem 2 životy, kopiník u Povstalců. Schvalování zbraní a kostýmů jako kdekoli jinde. Boje velice svižné, ale oživování bylo natolik blízko, že se bojovalo víc, než běhalo. Žádné zbytečné pochodování.

Délka bitvy: Vůbec netuším. Pořád jsme vyhrávali, nevím, kdy jsme začali, a kdy jsme skončili, přišlo mi to jako krátká chvilka.

Typy questů: Jako voják jsem postřehl jenom "jdeme tam a pobijeme je", odlišné byly jen brody a CTF.

Počet armád: 6 se mi zdá ideální, s čtyřmi to taky jde, ale není to tak "barevný". Velice jsem vnímal rozdíl mezi protivníky - elfové měli roztažené a roztroušené křídla, Královští nalajnovaní, vždycky někoho poslušného na křídla vyčlenili, Severští jeli styl "jenom tvrdé jádro" ale zato vždycky byli tvrdí.

Nepřítomnost typicky fantasy příběhu: Konkrétně já jsem nic jiného než jednodušší mlátičku nečekal a jsem z toho naprosto nadšen. Pouze střední štíty s kopími a malým počtem HP generuje velice svižné a proměnlivé boje, těch jsem si užil. Ovšem objektivně dokážu pochopit, že někomu ten příběh a špetka RP by mohli chybět. Možná bych se otevřeně zaměřil na "jenom mlácení" a tak to i napsal na web, aby nikdo od toho nečekal hraní rolí.