Žijeme jen třikrát

4 hráčů, mužů, žen, 4 obojetných

3 hodin , 0 dnů , 2017

Hra je rozdělena na tři dějství. V každém hrajete inkarnaci téže duše v jiném těle a v jiném čase. Žijeme jen třikrát pracuje s tématy bezmoci, loajality, pravidel a rodiny. Je zaměřené na krátký a intenzivní zážitek, budete odehrávat vyhrocené situace ze života postav. Hráči si podrží poměrně velkou kontrolu nad hrou - LARP se soustředí hlavně na improvizaci hráčů a minimalizuje množství vstupu uvaděče na naprosté minimum včetně vstupních materiálů. Vzhledem k tomu, že jsou postavy univerzální, může se stát, že budete hrát romantickou linku s postavou stejného pohlaví.

LARP vznikl na Larpworkshopu 2017

7.2

16 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
Benedikt GreyMartin 21.07.2019

Hru jsem sice nehrál ale myslím si že by si zasloužila víc rekvizit

0
WolfusLaco Rešovský 24.07.2018

GameCon 2018 - Robin

Velmi prijemna zalezitost. Postavy minimalisticke, s velkym priestorom pre improvizovany rozvoj, vysoka miera znovuhratelnosti a moznost vlozit do postav kus seba (a to nielen co sa emocii tyka). Za mna super, len tak dalej!

0
EliškaEliška Applová 22.07.2018

Alex, GameCon 2018

Tyjo super! Larp jsem si moc užila a o to víc smekám, že byl napsán za 24 hodin čistě prvo-autory. Tohle je přesně typ komoráků, co mě poslední dobou fakt baví - improvizační experimentální jeepforma. A pakovatelný rozhodně je, po dohrání jsme se všichni hráči shodli, že bychom si ho nejraději dali hned teď znovu :-D Velké plus za možnost volby pohlaví, které budeme hrát. Ve 2 ze 3 případů jsem hrála muže a strašně mi  to do tý scény sedlo.

Hra nicméně není pro hráče, kteří chtějí obdržet detailní postavu - jak postava, tak popis scény, který se následně odehraje, jsou vždy jen na pár řádek.

Mám jen dvě výhrady: předherní povídání a vysvětlování bylo místy dost zmatené, na spoustu věcí jsem se musela doptávat a i tak jsem některé věci pochopila až po odstartování samotného larpu. Druhá připomínka je dost subjektivní, nicméně i toto ovlivňovalo můj prožitek ze hry: děj a prožitek z první scény byl pro mne několikanásobně převyšující scény následující. Přišlo mi, že ten substrát, na kterém jsme mohli stavět, byl v 1. scéně prostě bohatší.

8/10

PS: Nesouhlasím, že je hra (jen) pro bleedhuntery. My jsme hraní třeba pojali čistě dramaticky a nemám pocit, že by to na zážitku nějak ubralo.

0
ŠedýMartin Honek 07.07.2017

Hra pro pokročilé bleedhuntery. Nejvíce matoucí část hry je pro mě ale zároveň taky její nejsilnější stránkou: hráč hraje za postavu A, ale na konci scény určují její dopad na postavu B. Svě čtyři příběhy tak jistým způsobem vyprávějí všichni hráči dohromady.

"Společnou tvorbu" tohoto druhu bych rád viděl častěji. Sice ne nutně v této podobě... ale určitě má obrovský potenciál.

0
boubaqueJakub Maruš 26.01.2017

Hrál jsem betatest na Larpworkshopu 2017.

Hrozně se mi líbilo, že jsme dostali jen náčrt postav a úvod do situace, a odehrát, dotvořit a vlastně i ukončit scénu jsme si museli/mohli sami. Fungovalo to hlavně díky tomu, že to byly poměrně krátké, dramatické scény, takže byl čas scénu rozvinout, ale člověk už se neutápěl v desítkách minut, kdy neví, co s hrou, a nudí se. Jak už napsala Eriu, zahrál bych si to klidně znovu, věřím, že každý běh bude jiný.

Vzhledem k betatestu se objevilo pár nedotažeností, ale celkově velmi dobré. Dal jsem 8/10, ale po vychytání much to může být víc.

0
EriuMichaela Schwarzová 22.01.2017

Bylo to hrozně moc boží! 
Přestože obvykle nejsem příznivcem ani scénovaných larpů, ani minimalistických postav, tady to hrozně dobře fungovalo a do situace jsem se vžívala nesmírně snadno. Určitě na tom měli podíl i fajn spoluhráči. 

Určitě mám v plánu si ho zahrát opakovaně. Možná by stálo za to udělat i druhý, nenavazující díl - prostě totéž s jinými příběhy. 

10/10