Jagged Aliance: Deadly Games III

20 hráčů, mužů, žen, 20 obojetných

hodin , 1 dnů , 2018

Web: https://www.facebook.com/Slibotechna/

Autor fotografií : Nora Lišková

Třetí pokračování spin-offu larpové střílečky by Mc.Itchi a G.A.Vinn.

Původní myšlenka se zrodila, když pár agentů CIA pozorovalo kohoutí zápasy v Manile krátce po druhé válce. Zatímco většina mocných světa se honila za raketovou vědou a snažila se přesvědčit vědce protistrany, aby své znalosti a zkušenosti zaprodali právě jim, několik bystrých hlav se zamýšlelo, zda by v příštích válkách (o tom, že přijdou pochybovali snad jen ti největší optimisti) nemohli bojovat vojáci dokonale přizpůsobení peklu džungle, mrazu Sibiře či výhni pouště.

Měli štěstí. Z trosek ozářeného Japonska se jim podařilo vytáhnout profesora Mo-Ro (北 杜夫), který svůj díl na japonském válečném výzkumu zasvětil genetice, smrtící fauně Tichomoří a propojením těchto svých koníčků dohromady. V osmačtyřicátém s ním odpluli na bezejmenný ostrov v Tichém oceánu, kde profesor započal druhou fázi svých experimentů - tentokrát mnohem praktičtější.

8.3

7 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
SamuelJan Halm 08.07.2018

malé ohlédnutí za hrou od organizátorů:

Co si myslíme, že se povedlo

+ stealth mise a obecně mise, jejichž úkoly nevedly přímo k eliminaci soupeře (nebyla nezbytná), ale dalo se v nich zvítězit i jinak (např. focení potvor)
+ více drobných úkolů v misi, klidně i nesouvisejících (spadlé letadlo v 1. misi, např.), umožňujících dosáhnout alespoň dílčího úspěchu, nutících hráče myslet strategicky a třeba i dělit síly
+ variabilita využití zbraní (ne vždy plná výbava, různé množství zbraní, možná by znova bylo místo i pro různé role v teamu?)
+ minimise (sice se úplně nechytly v tom smyslu, že by je dělali všichni, ale myšlenka drobných úkolů propojujících jednotlivé scénáře přišla dobrá nám i vám - díky Karle!)

Co si myslíme, že se povedlo méně

- předherní tvorba scénářů
- nevyvážená síla týmů (jak vybavení, tak zkušeností a tahu na branku)
- pokrytí prostoru, jeho využití (scénáře do lesa i do města - tentokrát jsme byli hlavně mezi budovami)
- rozplánování misí do prostoru před hrou (právě kvůli variabilitě a pokrytí celé škály, kterou ketkovické bojiště skýtá)
- startovní lokace a respawny (spíše nefunguje, když si je má team stanovit sám, je třeba mít misi zasazenou do prostoru a resy i starty určit předem)

0
LukasLukáš Homola 17.05.2018

Já mám vždycky po JA problém, že s mi chce jezdit na airsoft a pak si vždycky uvědomím, že normální soft se těmhle hrám zábavností prostě absolutně nevyrovná. Střet airsoftovými zbraněmi je tady sice důležitý, ale jednotlivé mise jde často splnit i jinak než prostým přestřílením protivníka. Právě to vymýšlení jak misi splnit, její samotné provedení a k tomu střílení jako koření dělá ten skvělý mix.  JA je top. Jen houšť a větší kapky. Letošní ročník zachoval osvědčení koncept z minulých let, takže jsem se opět bavil královsky.

0
NaithJonáš Lasák 15.05.2018

Užil jsem si to moc, jako vždy, jen bych možná byl pro větší počet týmů (5+) a menší počet hráčů v týmu (4 max). Ve scénářích, kdy nehráli orgové a na ploše byly jen tři týmy, tak mi to přišlo, že docházelo k hodně dlouhé přestřelce mezi dvěma týmy a třetí tým měl volno. 

0
WangMartin Wang P. 13.05.2018

Diverzita scénářů i využití možností prostoru se mi letos zdály být na o maličko nižší úrovni, než v předchozích ročnících, přesto však skvělý počin. Užil jsem si to maximálně!