Bunkr Eugenika
10 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 0 obojetných
16 hodin , 0 dnů , 2006
Autoři: Afri Petr Muller, Anýska Anežka Müller, Lukas Lukáš Homola, Deff David Urbášek, Eskor Petr Zítka
Skupiny: LED
Hra byla vytvořena jako prožitkovka na motivy lipnické hry "Humanus". Pravidla byla velmi minimalistická. Celý děj se odehrával v raketovém bunkru ve vojenském areálu Ořechov.
Hráči ve hře ztvárňovali sami sebe v situaci, kdy se díky genetickému programu Eugenika dostali do skupiny vyvolených lidi, kteří v bunkru přežili jadernou apokalypsu. Během hry byli staveni před závažná etická rozhodnutí, která se točila jak kolem problémů s přežitím i kolem problémů dlouhodobého charakteru celého lidstva. Komunikace s prostředím i organizátory byla prováděna pouze přes terminál počítače. Hra byla zakončena volbou dvou lidí, kteří mohli opustit bunkr se záchranným týmem a tak si zajistili jednoznačné přežití.
4 celkem
Vaše hodnocení je: 0
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Události
Larpy autorů
- Para Bellum (2014)
- Hrana (2007)
- Fraška [1999] (1999)
- Florie [2000] (2000)
- Florie [2001] (2001)
- Florie [2002] (2002)
- Good Old Sestup (2007)
- Salon Moravia (2012)
- Cold City (2011)
- Para Bellum (2014)
- Zombie apocalypse now (2011)
- X-COM: Nová krev (2013)
- Kinygito (2010)
- Bunkr Eugenika (2006)
- X-COM: First Contact (2012)
- X-COM: I Want To Believe (2013)
- Jagged Aliance: Deadly Games (2016)
- Sága rodu z Vlastimilu (2007)
- Tanec smrti (2011)
- Jagged Aliance: Deadly Games III (2018)
- Anabasis: Na severní frontě klid (2018)
- Jagged Aliance: Deadly Games II (2017)
- Anabasis (2017)
- Nordica (2019)
Mými nejsilnějšími zážitky jsou rádiový vstup od mé tehdejší přítelkyně, která se mě ve "veřejném" rádiu snažila najít, a pak vycházka v plynové masce a atmobordelu. Po několika hodinách v podzemí jsme úplně ztratili pojem o čase, a když jsem vyšel ven, užasl jsem nad tím, že je den. Vylezl jsem nad bunkr a proplazil se do větrací šachty, kde jsme měl znovu rozběhnout ventilaci. V gumových rukavicích a mlžící se masce to byl pekelný úkol, a zvládl jsem to právě když jsem si říkal, že už si rukavici sundám i za cenu ozáření. Naštěstí to nebylo potřeba.
Jedinou mou výtkou byl trochu náhodný závěr, kdy jsme se měli rozdělit na skupiny podle pořadí, v jakém chceme opustit bunkr, a jen jedna z nich se náhodně zachránila. Já byl tedy mezi tou úspěšnou, ale nepřišlo mi, že bych si to čímkoli zasloužil.
Celkově velice povedená hra, která nás na několik hodin zcela pohltila. Nemaje přehled o čase, šetřili jsme jídlo jak to jen šlo, aniž bychom si vůbec připustili, že nejpozději na konci víkendu pojedeme zpátky. Technické zázemí bylo skvělé, jen škoda, že se nedochoval videozáznam.