Mrchožrout Barbridge

7 hráčů, 0 mužů, 0 žen, 7 obojetných

0 hodin , 0 dnů , 2013

Web: http://hznmcon.tntsystems.cz/mrchozrout

Mrchožrout Barbridge je gamistický a atmosférický experimentální LARP z prostředí knihy bratří Strugackých "Piknik u cesty" (případně filmu "Stalker", nikoli však série počítačových her, které jsou od konceptu použitého v LARPu příliš odlišné). Znalost knihy není pro hru klíčová, ovšem s její znalostí si lze hru více užít. Ve hře se objeví několik (pro komorní LARPy neobvyklých) prvků.  

LARP je koncipován jako hra s nulovým součtem - lze ho vyhrát, ale nutně některé z postav prohrají - není tedy příliš vhodný pro ty co neumí prohrávat. Součástí příběhu je metaherní mechanika, která přináší vítězi určitý bonus, který ovšem nebude přístupný nikomu z poražených. LARP je pro hráče spíše výzvou, než organizátory připravenou zábavou. Důraz bude kladen i na atmosféru, nicméně prvořadým cílem postav bude vyhrát.


Požadavky: Vojenské nebo jine survival teplé oblečení (můžeme pár kusu dodat). Ochota hrát nad ránem.

7.2

6 celkem

Vaše hodnocení je: 0


10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0
ZakOndřej Staněk 12.07.2013

Tak já se taky pokusím o nějaký ucelený názor:
Hra měla luxusní tah na atmosféru a syrové prostředí, to mám moc rád. Tomu asi přispěla i ranní hodina - i když by t podle mě mělo být ještě za šera (tedy začínat tak o hodinu dřív - nebo by to šlo i večer)
Taky se mi líbil nápad hraní "komorního larpu" za chůze - jen škoda, že nebylo moc o čem. Líbila se mi taky surovost prostředí, které neodpouští chyby (i když na to u těchto tvůrců nejsem vůbec zvyklý) k setingu to sedí perfektně.
Oceňuji taky výborné herecké výkony Orgů.

Co podle mě nefungovalo je spojení roleplayingu a gamistického prvku - hra deklarovala, že je silně gamistická a hrálo se o cenu. Hráči ale zároveň dostali napsané postavy, jejichž motivace pro vítězství byly podle mě různě silné. Informace se do hry dostávaly formou lístečků určených pro určitý počet hráčů - ostatní z toho obvykle nic neviděli - protože informace nebyl důvod sdílet, když šlo vlastně o závod.
Taky nepovažuju za moc šťastné uvedení v ranních / nočních hodinách - motivace a výkony hráčú jdou hrozně dolů a všechno je unavené a utahané. Uznávám, že potenciál pro dobrou promakanou hru by tu byl (rozvíjet lze hned do několika různých směrů)

0
SpizeJosef Podlesák 12.07.2013

Hra měla suprovou atmosféru. I to blbý čekání před hrou mělo šťávu. Hořkost, tma a pár nervózních lidí v maskáčích. Člověku chyběly jen žhnoucí body cigaret v rukou ostatních. V tomhle trendu pokračovala i hra samotná - až mě překvapuje, jakou silnou atmosféru dokázali organizátoři vytvořit s použitím relativně prostých prostředků (vlastně skoro ničeho).

V našem běhu se do hry nedostala jedna klíčová informace, takže jsme jako hráči mezi sebou moc nesvinili - nebylo úplně proč. Ale nemám pocit, že bych si hru pro tohle užil míň. Ono, i tak se nás vratila půlka.

0
NyarAleš Navrátil 11.07.2013

Jsem z toho nadšený. Zároveň souhlasím s Drirrem, může toho tam být víc a delší a vůbec to nebude na škodu, právě naopak!:) Taky díky orgům, že tak skvěle hráli svoje role a dokázali vytvořit hustou atmosféru, kdy se člověk téměř bál nadechnout. Rozhodně plodné dílo, které by mělo ještě růst. A ano, to ráno je nevyhnutelně nejlepší možný čas pro hru.:)  

0
DrirrFilip Appl 11.07.2013

Díra na trhu. To mě neustále napadalo, když jsem hrál tuhle hru. Přesně takových her (venkovní, adrenalinové, dobrodružné, ale přitom nějak příběhové, komorní, na tři čtyři hodiny) chci hrát více a věřím, že Sancho a Bejby jsou ti, kteří by se na ně mohli zaměřit. Super ranní atmosféra, příroda, plížení, pasti, akce. Hrozně mě mrzel můj osud (ale zároveň jsem si užíval ho hrát) a pořád jsem si říkal: Chci víc! Chci víc prolejzání, pastí, akce, tohle je furt málo atd. atd. No a to se se mnou táhlo až do konce. Takže mám trochu pocit nenaplněného potenciálu, navíc tam byly nějaké ty chyby, které ale nebude takový problém odstranit. Tak či tak jsem přesvědčen, že by se na týhle hře mělo dál pracovat. Pokud se na to autoři nevykašlou, tak to bude opravdu super a budu si to chtít zahrát znovu. Nebo cokoliv jiného v tomhle stylu. Hodnocení: zatím 6-7/10, ale potenciál po vychytání našlápnutej klidně i na 9/10