Následovníci
6 hráčů, 2 mužů, 2 žen, 2 obojetných
4 hodin , 0 dnů , 2014
Autor fotografií : Karel Křemel (http://www.karelkremel.com/)
Autoři: Hroše Magda Dovhunová, Balda Jakub Balhar, Andílek Kateřina Kolínská
Skupiny: Pilirion
Na vyšetřovací skupinu se toho v poslední době valí opravdu hodně. Sada vražd ve velmi krátkém čase, pachatel je neznámý a zatím není příliš jasné co je všechno spojuje. Začínáme na policejní stanici v Praze, nicméně místo činu a další výjezd na sebe jistě nenechá dlouho čekat. Podaří se zabránit další vraždě a odhalit kdo je za to celé zodpovědný? To je na vás.
Ve hře se potkáte s postavami předávanými pomocí google plus a snažíme se o smysluplnou detektivku, ve které budou všechny stopy opravdu existovat. Spousta z nich je rozeseta i po internetu a hráči tedy dostanou po dobu hry k dispozici nějaké zařízení s přístupem na internet a google+
17 celkem
Vaše hodnocení je: 0
Pro hodnocení se musíte přihlásit.
Larpy autorů
- Nákaza: Fáze 1 - Karanténa (2015)
- Mlha (2016)
- Castaways (2019)
- Test 2 ()
- Utajený svět pražský VI: Nové začátky (2018)
- Byznys a Baroko (2015)
- The Strings (2013)
- Hlas krve (2015)
- Prosím! Vzpomeň si! (2019)
- Zrcadlová místnost / The Mirror Room (2005)
- Tango pro dva / Tango for Two (2008)
- Erinor XIII. - Kočičí zaklínání (2011)
- Následovníci (2014)
- Bodlák (2010)
- Osvícení Silvertonu (2013)
- Mlha (2015)
- ZA OBZOR (2016)
- Utajený svět pražský V: Podzimní apokalypsa (2017)
- Nákaza: Fáze 1 Karanténa (2015)
- Čí sny sníš (2016)
- Zpěvy rytířské (2018)
Hrála jsem jako beta test na PIVKu 2014, hra mě příjemně překvapila kvalitním detektivním příběhem.
Pivko, sobotní běh, Aleš Malý
Tahle hra pro mě byla trochu vycpávkou. Měl jsem čas, tady byly volná místa a tak jsem prostě klikl, aniž bych na to cokoliv slyšel. Jakmile se rozběhlo vyšetřování případů, tak mě to zcela pohltilo.
Hlavní výtkou je, že aby to člověk všechno stihnul zpracovávat, tak by ta hra byla na celý den. Jinak ale atmosféra skvělá, záhady těžké, důvěřivost rychle klesající. Fakt klobouk dolů, pro mě osobně plnokrevných 8/10, což je na mě moc hezké hodnocení....
Při hraní hry jsem se celkem bavil a to považuji za nejdůležitější.
Ačkoliv jsem profesně zaměřený na mobilní zařízení, poslední update Google+ po nástupu Material designu nechápu, stal se naprosto nepřehledný. Takže jsem se docela dost topil, měl jsem ještě notebook takže webová verze to zachránila (mít více notebooků na služebně by bylo lepší). Není to vysloveně chyba tohoto larpu, ale spíš Googlu. Možná i použití něčeho jiného by nezaškodilo. Co třeba diaspora?
No a klidně by mohla existovat i delší varianta tohoto larpu.
Hra nese podle mě několik zásadních zajímavých momentů, které jdou jinudy, než kudy směřuje současný larpový mainstream, tedy ke gamistickému zážitku ze hry. Musím říct, že tohle rozhodně kvituji a držím palce. Ačkoliv si myslím, že je ještě co ladit, jsem hrou velmi příjemně překvapen a spokojen.
Hrozně oceňuji práci s Google plus a ačkoliv jsme v poherní reflexi navrhovali zavést character sheety na papíře, nedělal bych to. Myslím, že objevování postavy ve vlastním google+ profilu je prostě skvělý fun, akorát bych tam ještě přidal nějaké poznámky, které si tam ta postava napsala třeba sama o sobě, nebo nějaké další věci, které ji více charakterizují (jako jsou pandy nebo hřbitovy). Taky je asi důležité drobné uvedení do postavy od orgů - určitě by orgové měli s každým přede hrou mluvit a trochu mu jeho postavu představit - takové to, co se na google+ nedočte. A asi bych hledal ještě další využití googlového účtu a zkusil ho víc promakat -bude to zase o trochu víc šifrovačka, ale podle mě zajímavá... má to velké možnosti.
Tato hra je dobrá. Má dobrý potenciál. Je propracovaná, takže nemá moc chyb.
Na to aby byla skvělá by ale potřebovala jednu věc, ... aby pro všechny začala 1-2 dny předem.
Fáze před hrou by umožnila, aby se hráči stotožnili s postavami. (poslali si navzájem pár zpráv)
Při hře by pak bylo více času na RP.
Jednotlivé případy mohou mít ve známosti ti, kteří je zpracovávali (detektivové oddělení). Případně jejich fragmenty mohou přicházet až při hře - zprávy z laboratoře mohou chodit se zpožděním, apod.
Tolik informací, tak málo času... práce s doprovodnými materiály na jedničku: bylo rozhodně co objevovat a vyšetřovat. Co mi chybělo, byl esprit de corps policejního oddělení - víc to připomínalo šifrovačku, kdy hráči seděli u počítače a postupně přicházeli s "aha, tohle vlastně vím taky" momenty.
S dodatečným CP ve hře a postavami zaslanými předem by to mohla být velmi kvalitní detektivka.